ZkedaR Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Røyka pipe med ca 50% tobakk og resten granbarAnbefales! Nei fysj, det har jeg prøvd og... Anbefales ikke, samme mer oregano Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Utenom det vanlige har jeg røyka de korntingene på strå... Til de som utbroderer hvor flinke de har vært og ikke har røyka noen ting i sitt liv; Fortell det til mamma eller pappa for her er det et fåtall som bryr seg... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 jeg har røyka det meste ass. men det beste er en god rullings gul 3 jeg snakker om Lenke til kommentar
Fry Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 vel, fikk lyst til å svare litt her.. aldri prøvd en vanlig sigarett, men prøvd sigar, så tøft ut og passa fint til drinken, men ellers ikke får meg.. så prøvd meg på noen gode nederlandsk jointer, de er fine og avslappende, anbefales noe annet nederlansk røyk, var greit, men effekten var ikke bra nok... middels.. vinneren hos meg er vannpipa, blir så avslappa og i godt humør, annbefales på det varmeste.... ellers vil jeg si jeg er for røykeloven Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) jeg har røyka det meste ass. men det beste er en god rullings gul 3 jeg snakker om Fargeblind eller? Det er jo rød 3 som er tingen!! Endret 20. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 jeg har røyka det meste ass. men det beste er en god rullings gul 3 jeg snakker om Fargeblind eller? Det er jo rød 3 som er tingen!! litt for lite smak etter min mening. men den er på toppen tobakk fra holland er også å anbefale f.eks. samson den er digg ass Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 jeg har røyka det meste ass. men det beste er en god rullings gul 3 jeg snakker om Fargeblind eller? Det er jo rød 3 som er tingen!! litt for lite smak etter min mening. men den er på toppen tobakk fra holland er også å anbefale f.eks. samson den er digg ass Har ikke røyk så mye gult jeg... har liksom blitt i rødt (vane). Men den virket jo helt grei egentlig.. Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 sigaretter og cigar, men eg røyker egentlig ikkje Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har knapt røykt litt på fester, og det er vanlig røyk. Men da var jeg så beruset at slik idioti blir lett for Men en cigar på nyttårsaften unner jeg meg. Men for å ta en Dagfinn... Røyking er så idiotisk og dødelig at det forundrer meg at opplyste ungdom som i dag i det hele tatt starter. Men vi får vel gi Reform 97 skylden for det også Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 røyka det meste inne tobakk bransjen.. dvs karvablad osv... strå/bibelen/div krydder/banan/ostepopp/sukker/ og passivt hasj/hår/ gress(sånn som er på bakken) + noe til som jeg ikke husker.. men røyker kun Rød mix 3 til vanlig Og dere som sier dere ikke har røyka noe som helst , hvorfor svarer dere da? les topic Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Og dere som sier dere ikke har røyka noe som helst , hvorfor svarer dere da? les topic Ingenting er da ogsaa noe. Tenk litt på den. Edit: *hate engelsk tastur* Endret 21. desember 2004 av Goophy Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Og dere som sier dere ikke har røyka noe som helst , hvorfor svarer dere da? les topic Ingenting er da ogsaa noe. Tenk litt på den. Edit: *hate engelsk tastur* er jo ikke det da hehe.. kansje dere ANTI røykere har røyka litty for mye luft? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Og dere som sier dere ikke har røyka noe som helst , hvorfor svarer dere da? les topic Ingenting er da ogsaa noe. Tenk litt på den. Edit: *hate engelsk tastur* er jo ikke det da hehe.. kansje dere ANTI røykere har røyka litty for mye luft? Nei, vi har nok bare en liten overdose av det som kalles "fornuft" Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Og dere som sier dere ikke har røyka noe som helst , hvorfor svarer dere da? les topic Ingenting er da ogsaa noe. Tenk litt på den. Edit: *hate engelsk tastur* er jo ikke det da hehe.. kansje dere ANTI røykere har røyka litty for mye luft? Nei, vi har nok bare en liten overdose av det som kalles "fornuft" nja kommer jo ann på vilken vinkel vi ser det fra da.. ingenting er som en god feit rullings etter julematen f.eks Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Og dere som sier dere ikke har røyka noe som helst , hvorfor svarer dere da? les topic Ingenting er da ogsaa noe. Tenk litt på den. Edit: *hate engelsk tastur* er jo ikke det da hehe.. kansje dere ANTI røykere har røyka litty for mye luft? Nei, vi har nok bare en liten overdose av det som kalles "fornuft" nja kommer jo ann på vilken vinkel vi ser det fra da.. ingenting er som en god feit rullings etter julematen f.eks Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har røyket mye av det de fleste har røyket her, ja.. Vanlig røyk Sigar Vannpipe Sugerør Strå Prøvd hasj noen ganger...ikke så særlig spennende at det gjorde noe Jeg har aldri røyket fast, og jeg hater røyklukt. Stolt ikke-røyker. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Og dere som sier dere ikke har røyka noe som helst , hvorfor svarer dere da? les topic Ingenting er da ogsaa noe. Tenk litt på den. Edit: *hate engelsk tastur* er jo ikke det da hehe.. kansje dere ANTI røykere har røyka litty for mye luft? Nei, vi har nok bare en liten overdose av det som kalles "fornuft" nja kommer jo ann på vilken vinkel vi ser det fra da.. ingenting er som en god feit rullings etter julematen f.eks Tja, en iskald pils er heller å foretrekke. Mindre dødelig er den også Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 iskald pils og en sigg er enda bedre enn bare pilsen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 iskald pils og en sigg er enda bedre enn bare pilsen Ja, men som sagt så er det jo en mer dødelig kombinasjon I tilegg så ser det jo helt tåpelig ut med en "sigg". Er nesten som et skilt hvor det står "se på meg, jeg er en idiot", bare at man har lukten i tilegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg