Gå til innhold

Hva har du røyket?

mikaelt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, fikk lyst til å svare litt her.. aldri prøvd en vanlig sigarett, men prøvd sigar, så tøft ut og passa fint til drinken, men ellers ikke får meg..

så prøvd meg på noen gode nederlandsk jointer, de er fine og avslappende, anbefales

noe annet nederlansk røyk, var greit, men effekten var ikke bra nok... middels..

vinneren hos meg er vannpipa, blir så avslappa og i godt humør, annbefales på det varmeste....

ellers vil jeg si jeg er for røykeloven

Lenke til kommentar
jeg har røyka det meste ass.

men det beste er en god rullings

gul 3 jeg snakker om :love:

Fargeblind eller? Det er jo rød 3 som er tingen!! :yes:

litt for lite smak etter min mening.

men den er på toppen :thumbup:

tobakk fra holland er også å anbefale

f.eks. samson den er digg ass

Har ikke røyk så mye gult jeg... har liksom blitt i rødt (vane).

Men den virket jo helt grei egentlig.. :)

Lenke til kommentar

Har knapt røykt litt på fester, og det er vanlig røyk. Men da var jeg så beruset at slik idioti blir lett for ;)

Men en cigar på nyttårsaften unner jeg meg.

Men for å ta en Dagfinn... Røyking er så idiotisk og dødelig at det forundrer meg at opplyste ungdom som i dag i det hele tatt starter.

Men vi får vel gi Reform 97 skylden for det også :roll:

Lenke til kommentar

røyka det meste inne tobakk bransjen.. dvs karvablad osv... strå/bibelen/div krydder/banan/ostepopp/sukker/ og passivt hasj/hår/ gress(sånn som er på bakken) + noe til som jeg ikke husker.. men røyker kun Rød mix 3 til vanlig :w00t:

Og dere som sier dere ikke har røyka noe som helst , hvorfor svarer dere da? les topic

Lenke til kommentar
Og dere som sier dere ikke har røyka noe som helst , hvorfor svarer dere da? les topic

Ingenting er da ogsaa noe. ;)

Tenk litt på den.

Edit: *hate engelsk tastur*

er jo ikke det da hehe.. kansje dere ANTI røykere har røyka litty for mye luft? :yes:

Nei, vi har nok bare en liten overdose av det som kalles "fornuft" :tease:

Lenke til kommentar

Tenk litt på den.

er jo ikke det da hehe.. kansje dere ANTI røykere har røyka litty for mye luft? :yes:

nja kommer jo ann på vilken vinkel vi ser det fra da.. ingenting er som en god feit rullings etter julematen f.eks :thumbup:

Lenke til kommentar

Tenk litt på den.

nja kommer jo ann på vilken vinkel vi ser det fra da.. ingenting er som en god feit rullings etter julematen f.eks :thumbup:

:thumbup:

Lenke til kommentar

Tenk litt på den.

Tja, en iskald pils er heller å foretrekke. Mindre dødelig er den også :thumbup:

Lenke til kommentar
iskald pils og en sigg er enda bedre enn bare pilsen

Ja, men som sagt så er det jo en mer dødelig kombinasjon ;)

I tilegg så ser det jo helt tåpelig ut med en "sigg".

Er nesten som et skilt hvor det står "se på meg, jeg er en idiot", bare at man har lukten i tilegg :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...