Gå til innhold

Hva har du røyket?


mikaelt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet om en som har røyka 10 sider fra bibelen. Han er satanist og er misbruker av alt

bibelen er jo kjempebra rullings papir i en krise... Det er jo så tynt vanligvis

Som hobby-ateist og av og til blakk ser jeg ingen problemer ved å røyke bibelen. Jeg kommer likevel aldri til å røyke f.eks. den forgylte utgaven jeg fikk av bestemora og bestefaren min til konfen. Men det er av respekt for mine besteforledre og har ingenting med tro å gjøre...

 

Har røyka:

bibel

en annen bok med tynt papir

strå

tobakk

ferdigsydd

winnertip

hundekjeks (planten, ikke "kjeks")

annet som jeg ikke nevner (var ung og dum en gang i tiden... nå er jeg ikke ung lenger :p )

Fysrtikker (så noen hadde nevnt det her)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
nei

Herregud. Så ung og naiv...

Ikke det at jeg er noen vis gammel mann. Men alle som har røyka noen år kan med handa på hjertet si at det er noe piss. Nesten alle iallfall. Finnes de som gir beng i helseproblema og pengekostnadene det fører med seg.

jeg vet jo om det da, skal jo slutte etterhvert men fest røyking er digg

og det er røyking generelt men det er jo farlig og dyrt ja.

 

bibelen er jo kjempebra rullings papir i en krise... Det er jo så tynt vanligvis

Som hobby-ateist og av og til blakk ser jeg ingen problemer ved å røyke bibelen. Jeg kommer likevel aldri til å røyke f.eks. den forgylte utgaven jeg fikk av bestemora og bestefaren min til konfen. Men det er av respekt for mine besteforledre og har ingenting med tro å gjøre...

 

jeg liker ikke å rulle med bibel jeg,

det er litt kjukt og stivt og det er ikke klister også smaker det dritt.

 

ja jeg glemte å nevne at jeg har røyka te rulla i bibel papir inni klasserommet faktisk :!:

Lenke til kommentar
jeg vet jo om det da, skal jo slutte etterhvert

Du aner ikke hvor mange ganger jeg har hørt det fra diverse folk. Nesten alle røyker fremdeles.

Enig med deg her HalTan.

Jeg røyka lenge bare på fest. Hadde full kontroll. Men når du begynner å røyke i edru tilstand, da er det gjort. Trodde lenge jeg kunne slutte når jeg ville når jeg røyka "fast" og. Man tror det helt til man prøver å slutte.

Lenke til kommentar

har vel røyka det meste som er av tobakk i norske (og diverse andre land) kiosker.. Elsker å prøve ut nye typer sigaretter.. Ble helt i ekstase da jeg fant to merker som het "Black Death" og "Black Devil" i Østerrike, ganske fancy opplegg (smakte dritt da men...)

 

Har jo også røyka diverse strå, papir osv..

 

Men tilvanlig holder jeg meg til mine 20 faste Marlboro 100's :love: (NEI jeg ser ingen grunn til å slutte, dø skal vi alle og røyk tar jeg meg råd til, jeg synes det er verdt det!)

Lenke til kommentar

Hmm har ikke røyka så mye egentlig.

 

Strå og tobakk selvfølgelig. Sokker faktisk! Måtte bare gjøre det for å ha gjort det..

Og hasj og pot da.. Ja og salvia dividorum eller hva det heter. Skulle gi en LSD-rus, men følte bare at alt gikk i "linjer". (Har aldri prøvd LSD) Ganske merkelig, men det funka bare i 2 minutter eller noe sånt og smakte SKIKKELIG JÆVLI! Sokkene smakte verre da om noen lurer..

 

Men svanehår?? Hvordan kan noen KOMME på det?? :D Haha!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...