Jihadinmymind Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Sigar er ikke bedre enn sigaretter! Urk! Selvfølgelig er sigarer bedre en sigaretter! Jeg trodde dette var vanlig viten? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Har røyket gress og mose i avispapir. Dette var for 12 år siden, da jeg var ung og umoden. Helsikke kor syk eg ble etter 5 min da jeg fikk pusten igjen. Ellers har jeg jo røyket endel på byn o.l. Det hele endte med at jeg engang for noen år siden røyket et sted mellom 30 og 40 Prince på byn. Etter det klarer jeg ikke engang å sitte ved siden av en som røyker. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Har røyka en gang, vanlige sigaretter når eg var "lett" berusa av alkohol Da røykte eg 13 røyk på under 1 time..... Er ikke å anbefale, blei dårlig av det ja har aldri røyka siden... Hvordan rakk du det? 60/13=4.6min altså røyket du konstant? Hvel du kan si at eg tok nesten ikke noen pause mellom røykene... Folka som var med hadde aldri sett noen som røyka så fort før... Eneste problemet er jo at eg ikke husker mye av det.... eg husker vasken og dassen der eg spydde..... og røyken ska aldri røyke igjen... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Har smakt et bittelitte terkk vanlig tobakk av moren min en gang (hvis det i det heletatt kan kalles for et trekk). Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) har røyka sigg (ferdig or rullings), ett trekk av sokka mine (som tapt veddemål), strå for lenge siden, og pot/hasj... edit: glemte sigar... får alltid en av min far når vi er ute å seiler på fjorden Endret 31. mai 2005 av MorbidHamster Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Saltstenger, hundekjeks og strå, samtidig som jeg har innhalert ekstreme mengder bålrøyk som speider. Ellers var den en periode jeg og noen venner var klare for å prøve å røyke prim, men det ble aldri noe av, da det jo må tørkes i lang tid. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 jeg har røykt: Vanlig røyk, Sigar, mini sigar, Vannpipe med eple,apelsin,fersken smaker) og strå:p Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Aldri røyka før....ska aldri gjøre det! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 kommer aldri til røyke jeg! (får håpe det!) og nei har ikke røyket! men jeg har spist røkt laks! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 kommer aldri til røyke jeg! (får håpe det!) og nei har ikke røyket! men jeg har spist røkt laks! Røkt Laks er DIGG! Synes jeg.... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har røyket: Siv, strå, sigaretter, sigarer, en bit av en sokk (funka ikke så bra) og dopapir med tørr snus i. Sivet stappet vi tobakk inni, det funka ganske bra faktisk. Strå veit jo alle hvordan funker. Sokken var en sokk hvor vi klipte av en tynn strimmel, lagde en rullings og la litt tobakk rundt sokkestrimmelen, så tente vi på, men det slokka kanske fort, og smakte ikke særlig godt. Dopapir med tørr snus funka også drårlig. Dopapiret brant opp med en gang og snusen datt ut Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har røyket hasj som var penslet med et eller annet merkelig. Det var noe opiater ihvertfall. Opium eller Heroin tenker jeg da for jeg ble så usaklig fjern. Mistet dybdesynet helt og holdent og veien gikk bare i bølger! Det kjentes ut som om at synet bare var klistret på øya som en enkel texture. Og det var ikke et stort trekk jeg tok heller! Et råd. Ikke røyk av noe du får av noen eller noe du finner! Ikke smart! Kan gi ubehagelig opplevelse! Btw: Har også røyka strå! :!: Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Strå..men da var jeg liten Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har røyka strå og en del sigaretter (som 6. klassing )... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 har prøvd å røyke EN gang, det var noe mentol filter-røyk.. Får ikke noe feeling av å røyke å synes det er 'bajs' så jeg holder meg til snus Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har røyka sånne sjokoladerøyker Lenke til kommentar
even4 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hvor får man kjøpt frukttobakk i norge? elle må man kjøpe i utlande..? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 har røyket vannpipe, sigaretter, sigarillos, og noe brun-grønn røyk jeg ikke visste hva var. sikker sigaretter, bare ekstra sterke Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 bump? Føler veldig e-penis press her ... @ even4 Det er å få tak i i landet ja, aner ikke hvor du bor, men bor du i oslo er det enkelt å skaffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg