Gå til innhold

Hva har du røyket?

mikaelt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har røyket gress og mose i avispapir. Dette var for 12 år siden, da jeg var ung og umoden. Helsikke kor syk eg ble etter 5 min da jeg fikk pusten igjen.

Ellers har jeg jo røyket endel på byn o.l. Det hele endte med at jeg engang for noen år siden røyket et sted mellom 30 og 40 Prince på byn. Etter det klarer jeg ikke engang å sitte ved siden av en som røyker.

Lenke til kommentar
Har røyka en gang, vanlige sigaretter når eg var "lett" berusa av alkohol  :whistle: Da røykte eg 13 røyk på under 1 time..... Er ikke å anbefale, blei dårlig av det ja  :sick:  har aldri røyka siden...

Hvordan rakk du det? 60/13=4.6min altså røyket du konstant?

Hvel du kan si at eg tok nesten ikke noen pause mellom røykene... Folka som var med hadde aldri sett noen som røyka så fort før...

Eneste problemet er jo at eg ikke husker mye av det.... eg husker vasken og dassen der eg spydde..... og røyken :sick: ska aldri røyke igjen...

Lenke til kommentar

Saltstenger, hundekjeks og strå, samtidig som jeg har innhalert ekstreme mengder bålrøyk som speider. Ellers var den en periode jeg og noen venner var klare for å prøve å røyke prim, men det ble aldri noe av, da det jo må tørkes i lang tid.

Lenke til kommentar

Har røyket: Siv, strå, sigaretter, sigarer, en bit av en sokk (funka ikke så bra) og dopapir med tørr snus i.

Sivet stappet vi tobakk inni, det funka ganske bra faktisk. Strå veit jo alle hvordan funker. Sokken var en sokk hvor vi klipte av en tynn strimmel, lagde en rullings og la litt tobakk rundt sokkestrimmelen, så tente vi på, men det slokka kanske fort, og smakte ikke særlig godt. Dopapir med tørr snus funka også drårlig. Dopapiret brant opp med en gang og snusen datt ut :p

Lenke til kommentar

Har røyket hasj som var penslet med et eller annet merkelig. Det var noe opiater ihvertfall. Opium eller Heroin tenker jeg da for jeg ble så usaklig fjern. Mistet dybdesynet helt og holdent og veien gikk bare i bølger! Det kjentes ut som om at synet bare var klistret på øya som en enkel texture. Og det var ikke et stort trekk jeg tok heller!

Et råd. Ikke røyk av noe du får av noen eller noe du finner! Ikke smart! Kan gi ubehagelig opplevelse!

Btw: Har også røyka strå! :!: :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...