RBW Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 MP3-spiller med karaokefunksjon Den norske multimediaprodusenten Asono lanserer nok en kompakt MP3-spiller. Opus er av den lille, lette og flashbaserte typen, og kommer med karaokefunksjon. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 latterlig å gi 2k for en slik liten tass, når du får creative zen touch 20gb for sammen prisen Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ble mer frista av Asono Elio 20GB Forresten, prisene ser ut til å ligge betydeligere lavere i nettbutikkene enn veiledende Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Asono er et betydelig merke på det skandinaviske markedet. De lager spillere utifra design, og kan ikke sammenlignes med Creative sine spillere. At prisene er høye kan dermed rettferdiggjøres med den ekstra funksjonaliteten og designen. Prisene er betydelig lavere i butikk enn det som antas her. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Karaoke på en MP3-spiller? for en nachspiel-ide. Makan til tøv. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Karaoke på en MP3-spiller? for en nachspiel-ide. Makan til tøv. til nachspiel på gata.. hvis du er innendørs kan man vel satse på en karaoke dvd-spiller istedet? ser det for meg.. jeg er på vei til jobben kl 0630 om morgenen.. Spaserer gjennom bergen sentrum mens jeg hyler til mine favorittlåter (Rammstein) fra mp3 spillern... tragisk spør du meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå