Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ta for denne lappisen

Stonescream

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tviler ikke et sekund. 90% av budgiverene på qxl har rett og slett ikke peiling på hva de byr på (Ikke noe vondt ment). Bare se på annonsene til storselgerene, missvisende til de grader. Jeg vil kalle det svindel, men så lenge qxl får provisjonen så gir de vel fa**.

Jeg mener verdien ligger et sted mellom 2-3K. Men husk at den ikke har en verdi før du har en kjøper som er villig til å gi dette. Blir det samme som med frimerker ;)

Lenke til kommentar

Hvis man ser på hva bærbare maskiner faktisk går for på QXL, så kan man ikke gjøre annet enn å konkludere med at gamle bærbare maskiner har holdt seg sinnsykt bra i pris. Nå kostet bærbare med P3 CPUer sikkert en halv formue på den tiden de ble kjøpt, men sett i forhold til det nye bærbare koster pr i dag, får man sinnsykt lite for pengene vha kjøpe brukt.

Jeg var heldig og fikk tak i en bruk bærbar HP med Celeron 1,6 256mb ddr, 20gig HD og DVDrom og 14" til den nette sum av 4000,-. Dette kjøpet er jeg veldig godt fornøyd med, iallefall når jeg ser hva nissene på QXL er villige til å gi for gamle maskiner.

Drømmer om å selge denne, og kjøpe meg en Netshop 1557 sak med 9700 gfx :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...