Veritæs Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei jeg kjøpte meg en brukte bærbar her, uten bruksanvisning. Har også aldri brukt en bærbar før. Lurer på hvordan i all verden få jeg aktivert og bruke nettverkskortet. Og hvordan ser man at den er på i så fall. Er så utrolig frustrert. Lenke til kommentar
Green Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei! Det er ofte ein knapp på sida av laptopen din som skrur av og på det trådløse nettverkskortet. Kjem som regel på eit ekstra lys på laptopen når du trykker inn denne knappen. Vist du skal ha noko meir presist svar bør du nok oppgi modell. Mvh. Green Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 har en fujitsu siemens amilo 7400 Jeg ser den knappen, men det skjer ingenting når jeg trykker på den! Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 er det noen kombinasjon knapp jeg må trykke på i tillegg til den? Går det ikke an å fikse dette gjennom kontrollpanelet eller noe? Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) hei. se etter en fysisk bryter på bærbaren. det avhenger litt av hvordan produsent og modell du har, men de er som regel enten over/ved siden F-tastene eller på siden av bærbaren. når nettverkskortet er påslått så skal et lys blinke sammen ved de andre lysene (hdd, power, charge lysene). det kan være avbildet en liten antenne. lyset skal lyse konstant om du har tilgang til noe nettverk. håper dette hjelper. edit: om det ikke skjer noe når du trykker knappen i windows, se etter om du har launch manager lagt inne. (skal være installert som standard). hvis ikke så ligger den på driver cdn. har vært borti at dette programmet må installeres for at wlan skal i det hele tatt skrus på amilo serien. Endret 14. desember 2004 av inventum Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 fant ikke noe fysisk bryter, og som sagt den knappen med trådløs netverk ikonet går det ikke an å trykke på, skjer ingenting Lenke til kommentar
ruskin Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er du sikker på at du har trådløst nettverkskort da? Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Jeg vet, jeg vet Tasten som er for å skru på det trådløse kortet er sikkert med blå (eller annen skriftfarge). Du må trykke in en tast kalt FN på tastaturet for å bruke disse "spesielle" knappene med andre farger, feks trådløst nettverkskort av og på Håper det hjelper Edit: skriveleif Endret 14. desember 2004 av Halvorsen Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 hei hei, takk for alle svar. Jeg fant løsning, og det var å innstallere programvaren som kontrollere disse tastene. Jeg hadde formatert harddisken tidligere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå