Gå til innhold

Hva har dere i lomma akkurat nå?


mikaelt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi se... vist noen har bedre/mer så er jeg imponert..

 

Bukselummene:

 

Venstre lomma:

Nokia 6230

 

Høgre lomma:

1250kroner, Kortholder (innhold i korholder: VISA, visitkort kunderådgiver Sparebanken Vest, Kodekort nettbank, 1 Covercharge EngeleN Nightclub, Førerkort, Kassalappe Lille Briggen, Kinokort med kvitering)

 

Høgre baklomme:

36kroner

 

Jakkelummene:

 

Venstre ytterlumme:

Dørkort, NAF medlemskort, MIX videokort, en eller annen kvitering i Sparebanken vest, gammelt kodekort, lapp som sier at jeg elsker dama mi, enda et dørkort, enda en lapp som sier at jeg elsker dama mi, visitkort fra fattern, lapp med et eller annet telefonnummer på, skapnøkler (BLU, trekant og den der runde med sånne haker på (med flaskeåpner)), mint chocolate tofee papir

 

Høgre ytterlumme:

Bilnøkkel til en Citroën C2 VTR, nøkkelhank 1 (Rambrikke (30pin) husnøkkel, kjellernøkkel, PC nøkkel 1, PC nøkkel 2, sånn nøkkelhank finne igjen dippedutt, lommelykt, jobb 2 hovednøkkel, og et par nøkler jeg faktisk ikke vet hva er til), nøkkelhank 2 ( jobbnøkler, hoveddør, kontor, bakdør, sidedør, PC nøkkel, 19" rack nøkkel, bakrom nøkkel/ytterdør nøkkel, nøkkel til de som holder til ved siden av oss), Stimorol, 3 x kviteringer for bassengbesøk, venstrehjørnet av en sånn Zoo-et-eller annet pose (sånn med sånne røde giraffer oppi), kort til julepresangen til dama (måtte skrive nytt, blekket ville ikke henge)

 

Venstre innerlomme:

Scandinavian Airlines bagasjetag, handsfree til Nokia telefon

 

Høgre innerlomme:

Sony Ericsson T68i, Scandination Airlines bagasjetag og to boarding pass

 

Og jeg som trodde jeg nesten ikke hadde noe i lommene..

Endret av Chief
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...