josteinsen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Bare ikke kjøp av whitebox. Multicom, PSdata, Netshop, komplett er sikre plasser. Tror du blir fornøyd hvis du velger 1557. Ja, eg har vore litt tvilande til whitebox. Veit ikkje kvifor, berre ein følelse eg har... behold den følelsen du Lenke til kommentar
cozmic Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) har en Compaq n800c til arbeidsbruk og er fornøyd med den. Ser du er opptatt av høytalere, og de er veldig bra for å være en laptop. Her er en link til etterfølgeren: Nc8000 Den har ikke mer enn 40Gb harddisk, men ser ut til å ha alt annet du trenger. Edit; skrivefeil Endret 14. desember 2004 av cozmic Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvorfor ikke kjøpe en Acer Ferrari 3200 Den har et design uten like. Står til alle dine "krav" og Acer er kjent for meget god kvatitet Her er flere bilder og tester DinSide Itavisen Den kan kjøpes på Itbutikken.dk (Bare vær ops på at den bør være på lager eller hos grossist, og den kommer med danskt tastatur. Eneste forskjell er at ø og æ har byttet plass) Lenke til kommentar
Green Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 har en Compaq n800c til arbeidsbruk og er fornøyd med den. Ser du er opptatt av høytalere, og de er veldig bra for å være en laptop. Her er en link til etterfølgeren: Nc8000 Den har ikke mer enn 40Gb harddisk, men ser ut til å ha alt annet du trenger. Edit; skrivefeil Hei! Takk for tipset. På specs står det bl.a.: Prosessor Intel Pentium M 1700MHz Prosessor 1 MB level 2 cache Intel 855 chipset med 400 MHz Front Side Bus Betyr ikkje det at det ikkje er ein dothan prosessor? Eg trudde det var 2 MB som gjaldt no, men det kan godt hende at eg tar feil! Lenke til kommentar
Green Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Hvorfor ikke kjøpe en Acer Ferrari 3200 Den har et design uten like. Står til alle dine "krav" og Acer er kjent for meget god kvatitet Her er flere bilder og tester DinSide Itavisen Den kan kjøpes på Itbutikken.dk (Bare vær ops på at den bør være på lager eller hos grossist, og den kommer med danskt tastatur. Eneste forskjell er at ø og æ har byttet plass) Takk for tipset, men det er vel AMD. Er vel ein god del meir viftestøy på dei etter det eg forstår... Lenke til kommentar
Locinho Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei! Har vurdert en 1557 selv også. Tror jeg fant ut at det var pittelitt billigere å kjøpe på netshop: NETSHOP 1557 Bare å herje i vei og velg det som passer deg av spesifikasjoner... Det er ikke store prisforskjellen det er snakk om, så da spiller vel sånne ting som kundeservice, leveringstid etc inn...personlig har jeg ingen erfaring med noen av dem, men har hørt mye positivt om begge. Tror jeg leste i en annen tråd at Netshop kanskje ikke har flere maskiner igjen på lager...så hvis du trenger maskinen kjapt, tror jeg det er best å gå for Psdata(hvis de har på lager). Mvh Locinho Lenke til kommentar
Green Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Dei som eg har funne mest interessante så langt er: Acer TM 8004LMi Centrion-PM-735-1.7-2M 512MB 60GB 15" ATI9700-64 DVD-RW XP-Pro-M og Tundra 1557R Pro - Intel Centrino 2.0GHz/1024MB/80GB/DVD RW/15"/R9700 128MB Acer maskina var jo testvinner hjå pcworld sin test. Green edit: Locinho : Takk for tipset!!!! Endret 14. desember 2004 av Green Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvorfor ikke kjøpe en Acer Ferrari 3200 Den har et design uten like. Står til alle dine "krav" og Acer er kjent for meget god kvatitet Her er flere bilder og tester DinSide Itavisen Den kan kjøpes på Itbutikken.dk (Bare vær ops på at den bør være på lager eller hos grossist, og den kommer med danskt tastatur. Eneste forskjell er at ø og æ har byttet plass) Takk for tipset, men det er vel AMD. Er vel ein god del meir viftestøy på dei etter det eg forstår... tror du tar feil der, ikke noe mer støy enn pentium-m... du kan lese erfaringene til folk her eneste minus vs. maskinene du vurderer er noe svakere batteri levetid... ellers et supert valg. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 hp nc 6000, denne maskinen har best batteritid av de som er nevnt i tråden, den er også lettest: http://produkt.barbara.no/vis_produkt.php?product_id=18132 Nå produseres vel alle bærbare med dothan(2mb), men ytelsesforksjellen er ikke stor i forhold til banias(1mb), så det trenger du ikke og tenke på. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ang. cl 56 og 556 selges disse hos www.multicom.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå