miXer Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei. Jeg er rimelig ny innen bil-stereo. Bare lurte på om dere visste om noen side på nettet som har et skjema over iso pluggen til bil stereoen?!! Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 dette varierer over hver enkelt spiller, så vanskelig å sette sammen eller finne noe til akkurat din spiller Lenke til kommentar
miXer Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 jeg trenger egentlig ikke sånt skjema. jeg fikk koblet til spellern igår uten problemer over hode. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 dette varierer over hver enkelt spiller, så vanskelig å sette sammen eller finne noe til akkurat din spiller ISO-pluggen er en standardplugg, den skal være lik over alt, du tenker sikkert på pluggen som går inn i spilleren, den er annerledes på de fleste fabrikat, noen spille bruker ISO-plugg rett i rompa også (les: standard blaupunkt spillere i diverse tyskere, f.eks. Opel) Her er kart over ISO-pluggene: http://bilradiospesialisten.no/index.php?aID=49&ids=artID Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå