PrayingMantis Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Ja, da var det jul igjen Vil ha en 512MB mp3 spiller og helst med Lion batteri, altså ikke AAA batterier. Det følger vel sikkert ikke med batterilader til slike oppladbare AAA batterier og jeg vil nødig gå i butikken å kjøpe batterier i bøtter og spann. Hodetelefonene spiller ingen rolle, skal byttes ut med portapro anyways Tips ? (gjerne link) Endret 14. desember 2004 av gixxerman Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Flyttes til rett kategori: Mp3-spillere Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Prisguiden har alltid svaret Endret 14. desember 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Nei den har faktisk ikke ALLTID det. Jeg syntes den er dårlig, er aldri fullt oppdatert på hva som er ute osv. Priser som ikke stemmer etc. Jeg har sett der og derfor spør jeg her så kanskje noen kan gi tommel opp eller tommel ned på noen mp3 spillere for mitt bruk. Lenke til kommentar
All_Mighty Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hiver meg med på Gixxerman's krav her. Er selv på utkikk etter en pendrive type MP3 spiller med oppladbar batteri (hvem er det som gidder og gå rundt med alkaliske batterier i disse dager????). Sett litt på JOS MP-110 og TwinMos RedRock men har blitt helt overveldet av alle modellene som er på markedet og hadde virkelig satt pris på noen tilbakemeldinger fra litt mer drevne folk ;-) Lenke til kommentar
whom Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Følger det ikke med lader sier du? Kjøpte meg muvo TX med AAA batterier. vil jeg ikke kunne lade? Lenke til kommentar
All_Mighty Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg er på ingen måte en ekspert på dette her med MP3 spillere (derfor jeg spør) men når det er snakk om alkaliske batterier så er de ikke ladbare.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå