The Terminator Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Min 6230 er bare en uke gammel, men radioen spiller bare i mono (og ja, jeg har prøvd både mono og stereo innstillingne). Det hender den plutselig "utvider" til stereo et brøkdels sekund innimellom, men det er alt. Høres ut som kontaktfeil i ledningen, men jeg finner ingen steder å trykke eller dra for å tvinge frem endringer. Noen som har vært med på liknende?? Lurer på om det er telefonen eller håndfrien det er noe i veien med. PS: Har kjøpt den på Elkjøp, må jeg da til samme Elkjkøp butikk for å reklamere? Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg ville tro det er dekningsforholdene som er årsaken.. Det var slik på både min SX1 og 7210, og jeg bor i oslo hvor radiodekningen bør være ok. Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Ja, det kan jo gi mening. For i Oslo sentrum hadde jeg som regel stereo. Er nå i Samdefjor, skulle jo tro dekningen var bra nok men... Merkelig hvis det skal være sånn!! Hører jo lyden uten skurring, da skulle jeg tro det var mulig å få den i stereo uten skurring også! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 vel, at det er signaler nokk til mono uten skurring, vill ikke si at det er signaler nokk til å få stereo uten skurring, da stereo krever en del bedre dekning Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Nei, kanskje ikke nødvendigvis, men min Sony lommeradio (SRF-M95) kjører stereo hele tiden, på tross av noe skurring innimelom. Når min 6230 kjører mono selv uten antynding til skurr synes jeg det er litt merkelig! Har alle dere 6230 eiere det på samme måten?? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 det er fordi at telefonen gir opp stereo automatisk når signalene blir for dårlig.. Dette er forskjellig fra telefon til telefon og radio til radio. jeg har akkurat det samme på min telefon, men bryr meg lite... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Når det er uvær og TV'en min begyner å skurre, skrur jeg av Nicam stereo manuelt. Dette hjelper følt. Er det samme telefonen din gjør automatisk. Hadde den kjørt stereo konstant hadde det skurret. Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Ok. Men det jeg synes nå likevel det er rart at eneste stedet jeg til nå har fått inn stereo er Oslo sentrum... Det er det som får meg til å lure på om det er noe galt med tlf eller headset.... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Prøv å rette deg ut i ryggen, gutt. (jo rettere HF-ledningen er, jo bedre fungerer den som antenne) Men er nok generelt dårlig kvalitet både på mottak og lydkvalitet på Nokiaradioene. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 er nokk ikke bare nokiaradione.. de aller aller fleste radione på telefonen sliter med heller dårli kvalitet.. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ja, det er sant. Men SE sin eksterne radio er det ganske mye bedre lydkvalitet på enn Nokias interne. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ja, ekstern.. men her er det snakk om intern... Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Bor i Bergen og når jeg hører på Nrk MP3, så er det nesten kun stereo i byen, når du kommer til Danmarksplass og utover, da har jeg stereo hele veien. Radio 1 er det lettere å få stereo på. Andre kanaler med kraftig signal kjører på stereo mesteparten av tiden.. ikke så veldig irriterende, men litt... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har opplevd det samme selv, men det kommer jo an på hvor man befinner seg; innendørs, utendørs, værforhold osv. Det har også litt med hvilken kanal man lytter til. Jeg har stort sett stereo, og er fornøyd med både telefonen og radioen i den. Om stereo av og til faller ut, får vi glede oss over en utrolig innholdsrik, lettbetjent, og ikke minst kjapp telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå