Gå til innhold

Hvorfor spiller bare radioen i mono på min 6230?!

Anbefalte innlegg

Min 6230 er bare en uke gammel, men radioen spiller bare i mono (og ja, jeg har prøvd både mono og stereo innstillingne).

Det hender den plutselig "utvider" til stereo et brøkdels sekund innimellom, men det er alt. Høres ut som kontaktfeil i ledningen, men jeg finner ingen steder å trykke eller dra for å tvinge frem endringer.

Noen som har vært med på liknende?? Lurer på om det er telefonen eller håndfrien det er noe i veien med.

PS: Har kjøpt den på Elkjøp, må jeg da til samme Elkjkøp butikk for å reklamere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bor i Bergen og når jeg hører på Nrk MP3, så er det nesten kun stereo i byen, når du kommer til Danmarksplass og utover, da har jeg stereo hele veien. Radio 1 er det lettere å få stereo på. Andre kanaler med kraftig signal kjører på stereo mesteparten av tiden.. ikke så veldig irriterende, men litt...

Lenke til kommentar

Har opplevd det samme selv, men det kommer jo an på hvor man befinner seg; innendørs, utendørs, værforhold osv. Det har også litt med hvilken kanal man lytter til. Jeg har stort sett stereo, og er fornøyd med både telefonen og radioen i den.

Om stereo av og til faller ut, får vi glede oss over en utrolig innholdsrik, lettbetjent, og ikke minst kjapp telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...