Wintel Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har i dag en Pioneer DVD 454, men ønsker å bytte ut denne med en DVD-spiller som også støtter DivX (og gjerne Xvid). Må ha optisk lyd ut, og god lyd og billedkvalitet. Skal kobles på en 32" og surround-anlegg. Må støtte DVD-R og gjerne være tolerant overfor plater i dårlig kvalitet... Trenger ikke opptaksfunksjoner, og pris ikke særlig relevant. Hva anbefales? Har sett litt på Pioneer DV-470-S og Kiss DP-1000 (mpx har disse i webshopen, men ikke på lager) Wintel Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Spillerne til KISS støtter vel både XviD og DivX. Endret 14. desember 2004 av IRRupt Lenke til kommentar
Wintel Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Noen som vet hvor man kan få tak i en Kiss DP-1500 før jul? Kan være kjekt å spille av DivX som ligger på PC´en :-) Wintel Lenke til kommentar
TempO Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) *dobbelpost* Endret 14. desember 2004 av tempoking Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Prisguiden lister opp 8 ulike forhandlere av Kiss DP-1500. Utifra det jeg kan se så har Netshop.no denne på lager til 1595,- Lenke til kommentar
TempO Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 helt enkelt http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2967 billig og suveren. les også testen til dinside.no om spilleren. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2967 billig og suveren. les også testen til dinside.no om spilleren. Har denne selv. Veldig god til å spille av divx/xvid. har aldri hatt noen problem med at den ikke vil spille filer. Dessverre er den sinnsykt treg når en skrur den på. Ikke veldig irriterende, men litt. Det tar ganske lang tid fra du trykker på av/på-knappen til du kan trykke på eject. Den skulle også mer enn gjerne hatt skip-knapper på selve spilleren. Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 PHILIPS DVP720SA LINK "Elegant og ultra slim DVD-spiller med masse funksjoner. Støtter Super Audio-CD formatet hvor du kan nyte 6-kanals lyd. Kan også avspille MP3, med opp til 200 numre på én CD! Du kan også se video i DivX formatet. Optimal bildekvalitet! DVD-filmen: Atter en konge er inkludert." Denne har jeg og er knallfornøyd Den spiller det meste, og har nok av kontakter på baksiden. En ting til, den er LETT tilgjenglig, bare å løpe til en elkjøp butikk... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 jeg har kiss dp1500 og er veldig fornøyd med den. Dp1500 har rj45 kontakt, som jeg kobler til switch Programvaren som føger med lar meg velge hvilke filmer jeg vil spille av. Jeg sitter i stolen i stua og streamer hvadetmåttevære på spilleren. enkelt og genialt V Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvis du vil ha en spiller med alt mulig tilkobling sånn som RGB, DTS, optisk ut (kjekt hvis u har minidisc ) med mer så burde du se på spilleren Tangent D 400. Opptakeren Tagent D 500 (tror jeg det var) ble rost opp i skyene som en billig og bra dvd opptager. Det er forresten Eltax som produserer Tangent serien, og som kjent er de danske. Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Om du bor i nerheten av LIDL kan du jo i alle fall få deg en billig DivX/XVid spiller: DVD-spiller DivX med minnebrikkeleser # Utrolig fleksibel slimline DVD-spiller (høyde 4,9 cm) # Minnebrikkeleser for følgende formater: CF1, CF2, SD, MS, MSPro, MMC, SM # Videoutganger: scart, S-video, kompositt- og komponentutgang # Audioutganger: 5.1 Surround, digital koaksial og digital optisk # Videoformater: DVD, DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, VCD, SVCD, DivX, Xvid, MPEG 4, JPEG, Kodak picture CD # Audioformater: CD, CD-R, CD-RW, MP3, WMA # Dolby Digital, DTS, Virtual Dolby Surround # Fjernkontroll med selvlysende taster # Dimmbart display # Barnesikring NOK 699,- http://www.lidl.no/no/index.nsf/pages/c.o....DVDspiller_DivX Tilbudet gjelder fra 16.12.04 Prisen er i alle fall god! :-) :-) Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Kan anbefale Harman Kardon sine. Veldig bra bilde, har progressive scan i tilleg til fet lyd. Koster litt, men er verdt det. Finner de på hifi centeret sine sider. Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Pioneer DV-575A. Er meget fornøyd. Tar et øyblikk å starte divx filmer, men det gjør ikke noe. Hopping i kapittel på DVD-filmer går kjapt. Har det meste (alt?) av tilkoblinger og spiller av det meste. Ca 2000,- Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei ! Eg gikk hen å kjøpte meg en asono dx70dvd på datakjeden er i bergen Synes denne spilleren er veldig grei til sitt bruk egentlig Din side har testet denne her http://www.dinside.no/php/art.php?id=99778 Koster nå rundt 1300 kr i web butikker rundt omkring Datakjeden Komplett www.asono.no etc Andrew Lenke til kommentar
Procli Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei !Eg gikk hen å kjøpte meg en asono dx70dvd på datakjeden er i bergen Synes denne spilleren er veldig grei til sitt bruk egentlig Din side har testet denne her http://www.dinside.no/php/art.php?id=99778 Koster nå rundt 1300 kr i web butikker rundt omkring Datakjeden Komplett www.asono.no etc Andrew 1195,- kr på Netshop. Står at man kan laste ned firmware som støtter subtitles på DivX, .srt og .smi! Er det ikke noe som heter .sub? Støtter den denne? Lenke til kommentar
Enroth Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har Asono DVDX70 selv,og kan absolutt anbefale den. Hvis ikke jeg tar helt feil,brukes .sub formatet til undertekster til bla Divx/Xvid og det ligger en Firmware oppdatering på Asonos sider. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Om du bor i nerheten av LIDL kan du jo i alle fall få deg en billig DivX/XVid spiller: DVD-spiller DivX med minnebrikkeleser # Utrolig fleksibel slimline DVD-spiller (høyde 4,9 cm) # Minnebrikkeleser for følgende formater: CF1, CF2, SD, MS, MSPro, MMC, SM # Videoutganger: scart, S-video, kompositt- og komponentutgang # Audioutganger: 5.1 Surround, digital koaksial og digital optisk # Videoformater: DVD, DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, VCD, SVCD, DivX, Xvid, MPEG 4, JPEG, Kodak picture CD # Audioformater: CD, CD-R, CD-RW, MP3, WMA # Dolby Digital, DTS, Virtual Dolby Surround # Fjernkontroll med selvlysende taster # Dimmbart display # Barnesikring NOK 699,- http://www.lidl.no/no/index.nsf/pages/c.o....DVDspiller_DivX Tilbudet gjelder fra 16.12.04 Prisen er i alle fall god! :-) :-) hmm. så bra ut denne da.. men hvordan er det å få den sone fri da? og hvem er det som har produsert denne da? Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Noen som vet om denne type spillere med innebygd Wlan? Holder det med 802.11b eller brukes det større overføringshastighet om man feks streamer DVD-iso, slik at man bør ha 802.11g? Hadde vært fett Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Om du bor i nerheten av LIDL kan du jo i alle fall få deg en billig DivX/XVid spiller: NOK 699,- http://www.lidl.no/no/index.nsf/pages/c.o....DVDspiller_DivX Tilbudet gjelder fra 16.12.04 Prisen er i alle fall god! :-) :-) hmm. så bra ut denne da.. men hvordan er det å få den sone fri da? og hvem er det som har produsert denne da? Om man er heldig så legger de ved et sonefri skjema. Hvaslags merke? Sikkert United, Unitron, Siporex eller Spandex :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå