Psycho Dad Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei, Jeg vurderer og instalere WIn 98 og WinXp pro på min pc, men det jeg lurer på er om jeg skal bruke samme partisjon eller om jeg skal lege en exstra? Og hvor store skal de i så fall være, Xp er den jeg kommer til å bruke mest! Og er det et program som gjør at jeg instalerer i Både Win98 registeret og winxp registeret? Hva burde jeg instalerer først? MVH PSYCHO Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hvorfor skal du ha XP _OG_ win98???? Lenke til kommentar
Psycho Dad Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Fordi audiocatalyst ikke funker i XP!! Og en del spill som bare funker der! Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 jeg har dual boot. win. 98 fordi jeg har internett og alle spill der, og xp fordi jeg driver med videoredigering der. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 spørs jo hvor mye plass du har, men har du greit med plass så lager du en partisjon på 5-10 GB til hvert av OS'ene. Innstallerer 98 på C:, og når du har innstallert den, innstallerer du XP på en annen partisjon. Har ikke peiling på om du kan få innstallert i begge registre samtidig, men jeg tviler, og dessuten er det vel "safere" å innstallere hvert enkelt program til hvert OS. fungerer ikke Audiocatalyst i XP? Virker merkelig... bertie Lenke til kommentar
Psycho Dad Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Er helt enig at det er markelig at det ikke funker i XP ville det ikke vært nok om jeg instalerte 98 på en partisjon med 2,5 gb? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 21:42, Psycho Dad skrev:Fordi audiocatalyst ikke funker i XP!! Og en del spill som bare funker der! Du har rett,audiocatalyst er ikke laget for win 2k og xp,men du kan få det til å virke,hvorfor bruker du ikke heller audiograbber som er mye bedre enn audiocatalyst.Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå