ferik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Når jeg prøver å skru av windwosen får jeg bare en besked om at "it is now safe to turn off your computer". Det skjedde etter jeg formaternte maskina for en stund tilbake, har alldri skjedd på maskina før, jeg har heller ikke gjort noe i biosen... Jeg har satt om Active Directory på jobben har jeg funne et alternativ der hvor man kan bestemme om windows skal få lov til å skru av maskina eller ikke, men når jeg starter den lokale group policyen står den ikke der... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Sannsynligvis ACPI / uriktig HAL feil . http://support.microsoft.com/?kbid=810903 Endret 14. desember 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Dette skyldes sannsynligvis ACPI innstillingene i BIOS. Slik er det ofte på eldre hovedkort eller ved eldre strømforsyninger. At de ikke støtter det. Du sier det virket før formatering, dette kan tyde på at du har installert feil driver (eller at Windows har gjort det selv). Sjekk Enehetsbehandling - Datamaskin Det skal stå ACPI-PC der. (+ noe tillegg avhengig av hvilket OS du bruker). Edit: Fikk en tlf, så syar2003 ble før meg Endret 14. desember 2004 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå