Synnstabødn Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei jah. Eg lurte på om da gjekk ann å kjøre GeForce 3 ti200 samtidig med Voodoo 2? Eg har nemlig et par eldre spel som kun støttar glide og 3DFX noko som GF3 ikkje gjer. Dersom det må deaktiviserast noko, ka skal eg deaktivera? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Jeg hadde heller satset på å bruke en Glidewrapper. Ta en titt her. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Glidewrapperene funker ikke bra nok, de har texture problemer i en del spill bla. Wrapperene funker bra med Unreal og UltraHLE men det er jo stort sett it. Det skal ikke være noe problem å kjøre et pci voodoo2 sammen med en gf3:) Det funker veldig bra bare ha en egen skjerm til voodoo2 kortet. Dette er jo også eneste måten å få debugget et fullskjerm glide program:) MEN.. jeg ville hatt en gammel dos maskin til glide spillene da:) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 talisar, har du lastet ned den siste unreal patchen? unreal funker med mitt GF2MX på D3D med den siste patchen.. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Det bør funke greit å få Glide tingene til å gå på Voodoo 2 kortet, problemet kan komme når du skal spille Direct3d/OGL spill. De spillene som ikke lar deg velge grafikkort kan starte på feil kort. Hvis det kun er snakk om et par gamle spill så ville jeg først testet med Glidewrappers for å se om det funker. Det er også verdt og nevne at Voodoo 2 kortene ikke har offesielle drivere i Win2k/XP. Men det er godt mulig at de driverne på Voodoofiles funker. Det er laget noen tredjeparts drivere der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå