Jørnan Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Betale 4000,- kr, for en stygg og ubrukelig mobil. Latterlig spør du meg. Må si meg enig der. Men den blir vel billigere etter hvert. Er jo ikke så mye mer avansert enn T610 Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 den vekker jo mye oppmerksomhet da . men hvordan kan man skrive meldinger med den? :s Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 den vekker jo mye oppmerksomhet da . men hvordan kan man skrive meldinger med den? :s Man må rulle med hjulet til man får riktig bokstav. Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 ok, men da må det ta ca 10 min på en melding da! dummeste løsningen jeg har sett ever Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 ok, men da må det ta ca 10 min på en melding da! dummeste løsningen jeg har sett ever Enig. Men jeg har hørt at den kan brukes som en yoystick (staves det sånn?) som på T610, T630, K700i... Er det sant? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Tenker på den der jeg. Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har prøvd den der ett par dager.. Skjermen er meget bra! siden det er 65.000 farger på en så liten skjerm. MP3 lyden er overlegen, bra høytaller. Designet er jo en smaksak, jeg liker den veldig! Ikke så lett å skrive meldinger med den nei, og mange bruker jo ikke sms så all verdens mye, men allikevel så er det deisgnet og konseptet her som er spennende.. Ved å dra ut tlf ca en cm så titter kameraet frem, det er da ikke videofunskjon på den. Alt i alt, så er min mening at denne her er helt overlegent rå! Eneste - er det å skrive meldinger. Kommer flere eksemplarer i januar, da også 7260 og 7270. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Men jeg har hørt at den kan brukes som en yoystick (staves det sånn?) nei, joysitck! Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Men jeg har hørt at den kan brukes som en yoystick (staves det sånn?) nei, joysitck! nei, joystick Lenke til kommentar
eblth Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Måtte bare si at en av de mange Jennifer Lopezene i den nye musikkvideoen hnnes "Get Right" snakker i en 7280! ... Hehe Etter samtalen speiler hun seg i tillegg i skjermen... Lenke til kommentar
zand Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er jo ganske grei reklame for Nokia det da... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Lurer på om Lopez har fått noen penger av Nokia jeg... Må bare si at Jennifer Lopez i telefonen minner veldig om denne reklamen for 3510: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå