Lordice Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei, Lurer på en ting.. Hvordan lager man image av en cd??? altså hvilke programmer bruker man?? Lenke til kommentar
mosher Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 De fleste brenne program, som f.eks Nero, CdrWin, CloneCD, Fireburner for å nevne noen. Mosher Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Du kan bruke programmet CloneCD. Der er det enkelt å lage et cdimage. Du finner fort ut hvordan du gjør det Lenke til kommentar
Lordice Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 hmm, hvordan da.??? greier detikke.. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Som ZerBox sa er ialle fall Clone CD ganske selvforklarende. Det vil jeg også si at mange av de andre programmene er. Mange av dem inneholder også wizards du kan følge, tror iallefall Nero har dette (?). Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jo, etter som jeg har hørt skal Nero ha en funksjon so mgjør at du kan bruke en wizard til å lage et cdimage Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hva med WinISO? Det er så lettfattelig at tilogmed JEG forstår det... Lenke til kommentar
thgjerde Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 kva program lagar .bin .cue filer? Lenke til kommentar
Raven Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Har bare gode ting å si om Clone CD 4! Det er så genialt! Lekende lett. Programet spør deg hvilken type cd man skal lage image av. F.eks Game CD Audio CD osv. Med en god brenner er det ikke den ting du ikke kan brenne! Her er linken http://elby.ch/english/products/clone_cd/download.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå