Gå til innhold

Hvilken mp3-spiller (el l) har en bra diktafon?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vurderer å kjøpe en mp3-spiller (evt Hi-MD-spiller) som både har innebygget radio og lagringsplass nok til å ta opp forelesninger på opp til 8 timer. Utfordringen er at kvaliteten på lyden må være bra nok til at jeg kan overføre filene til PC og høre på de senere. Det er også en fordel om den innebygde mikrofonen er bra nok til at jeg slipper å drasse på en ekstra, eller å måtte plassere opptakeren på / ved foreleseren (diskret opptak ønskes).

Problemet er at de fleste tester og omtaler av mp3-spillere legger liten vekt på diktafonfunksjonen og sier lite annet enn at man kan ta opp med den. :hmm:

Kan noen her hjelpe?

På forhånd takk for all hjelp, erfaringer, tips og hint! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei. Jeg var ute i samme ærend, og endte opp med asono beatsound.Nå er det juleferie, så jeg har ikke fått testet den i praksis, men har testen den her hjemme, og den tar opp på den avstanden jeg har testet, ca 5 meter. (Netshop.no). Prøvekjøpte også en diktafon fra Olympus. Den tar nok opp litt bedre, og har redigeringsfunksjoner og mange flere slike muligheter (mpx.no), men det er jo mer fristende med noe som har radio og mulighet for å høre musikk etc på i tillegg. Jeg gikk derfor for asonos mp3-spiller.

Angrer nå forresten sterkt på at jeg ikke fant på dette før, her jeg sitter og sliter med 3-dager hjemmeeksamen som jeg er rimelig sikker på at ville blitt reddet av om jeg hadde hatt lydopptak fra forelesningene. Nå er jeg redd alt går til H... er det noen eksperter på Rawls der ute? HJELP!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...