rockingchair Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Anbefalt lesning: Kissing Hank's Ass Er det bare meg, eller har denne her et godt poeng? Endret 14. desember 2004 av troyel Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sikkert ikke bare deg. Morsom tekst, men som så mange analogier designa for å påvise andres feil, så utelater den viktige elementer av problemstillingen. Og dermed er ikke analogien gyldig. Det som mangler er: ------------- John: "Hank is a billionaire philanthropist. Hank built this town. Hank owns this town. He can do whatever He wants, and what He wants is to give you a million dollars, but He can't until you kiss His ass." Me: "That doesn't make any sense. Why..." John: "If Hank didn't build this town, then were did the town come from? Do you know?" Me: Err... no. I suspect it just built itself??? -------------- Med andre ord, parodien gjengir ikke dette overnaturlig og uforklarlige aspektet ved vår virkelighet som gir oss en grunn til å fundere på om det finnes en allmektig rompe-sparkende Hank der ute. Men, småmorsom var den uansett. Btw: Jeg tror verken på Hank eller Gud, og jeg spiser mine pølser akkurat slik jeg vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå