petterg Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Sitter nå hjemme hos fader'n og prøver å instalere en scanner. Problemet er at jeg ikke har noen windows XP cd her. Har bare rescue cd'ne som kom med maskina, og de mangler den fila jeg trenger. Fila heter scsiscan.sys. Den ligger sikkert i en eller annen .cab fil på windows cd'n. Er det noen som vet hvor denne fila kan lastes (eller evt har mulighet til å legge den på web) ? (Denne posten er uaktuell etter kl 8.00, 14. desember 2004. Da kommer det folk på kontoret som kan sende den til meg.) Endret 14. desember 2004 av petterg Lenke til kommentar
CDG Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 http://www.google.no/search?q=download+scs...:en-US:official Lenke til kommentar
petterg Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Finner bare for win98 og 2000 der. Det gir "scanner access" feil ved scanning - men scanner selftest går likevel fint. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Fikk en på mail nå - funker perfekt! Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sitter nå hjemme hos fader'n og prøver å instalere en scanner. Problemet er at jeg ikke har noen windows XP cd her. Har bare rescue cd'ne som kom med maskina, og de mangler den fila jeg trenger. Fila heter scsiscan.sys. Den ligger sikkert i en eller annen .cab fil på windows cd'n. Er det noen som vet hvor denne fila kan lastes (eller evt har mulighet til å legge den på web) ? (Denne posten er uaktuell etter kl 8.00, 14. desember 2004. Da kommer det folk på kontoret som kan sende den til meg.) Hei, Filen ligger sansynligvis på hardisken i filen 'driver.cab'. Den fil er vanligvis plasert i 'Windows/Driver Cashe/i386/driver.cab' (og er en pakket fil der kan åbnes med f.eks WinRAR, TotalComander osv.) Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå