Zimmy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) I hjemmenettverket mitt vil ikkje maskinen virke. Den fungerer fint ved bruk av trådløst, men ikke vanlig kabel. Det som er så rart, er at når maskinen har vert av en stund, som over natten, får jeg nett i kanskje 5 min, før det kutter. Etter det greier den ikke å hente nettverksadressen, og jeg får ingen eller begrenset forbindelse. Restart hjelper ikke. Har lastet ned de nyeste driverene fra shuttle.com og har også prøvd å stille inn ip og den slags manuelt. Andre pc'er fungerer på samme punktet. Noen som har et tips å komme med her? Endret 13. desember 2004 av Zimmy Lenke til kommentar
Zimmy Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) ingen som har et bitte lite mini tips til hva dette kan være? er fryktelig frustrerende! har nå testet med to bærbare og en stasjonær pc på samme punktet, og det funker fint. ser at mitt orginale innlegg var litt uklart. Det er altså nettverkstilgangen som bare bryter etter få minutters bruk, både for internett og lokalt i nettverket. Maskinen forblir i tilkoblet tilstand, men ingen pakker blir sendt. Prøver jeg å dra ut pluggen, restarte, deaktiver/aktivere tilkoblingen, blir den bare stående å prøve å hente nettverksadressen til den går til "ingen eller begrenset forbindelse". Det som jeg absolutt ikke skjønner er hvorfor det fungerer en gang per dag i noen minutter før den kobler ut. Endret 14. desember 2004 av Zimmy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå