Beop Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Kjøpte meg nettopp ett hendig lite Canon Mvx200 (tror hvertfall det er hendig) for noen dager siden. Fikk det på Lefdal nytt for 5400 kr. Søkte forumet, men fant ikke noe relevant svar. Google var heller lite nyttig også. Noen som har noen erfaringer, positive/negative, om dette kameraet? Lenke til kommentar
Toonamy Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg skal kjøpe mvx200 imorgen! jeg lurte på om du har prøvd det i mørket og det var veldig dårlig.? skal kjøpe det men har lest at det er dårlig nattfilming.. det hadde vert kjempefint om du kunne si meg erfaringene dine på det! ? Lenke til kommentar
Beop Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Testa kameraet på nyttårsaften. Problemet var at dette var første gang jeg prøvde det, og dermed så fikk jeg ikke stillt det skikkelig inn på responstiden. Og dermed så "lagget" filmen en del når det var lite lys. Men når jeg har lest manualen ytterligere, så regner jeg med at dette ikke blir noe problem. Er vel lukkehastighet det heter. Ellers ett bra kamera syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå