bærger Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Noen som har dette hovedkortet og som kan fortelle meg hvilken RAM de har? Eventuelt andre som vet hvilken RAM som passer. Har kjøpt Corsair value select 2*512. Tror det er den som gjør at min nye PC piper og ikke vil starte. Har også prøvd Apacer 512 mb PC2700... Jeg er så heldig at jeg har korte pipelyder med mellomrom Lenke til kommentar
BulkyDrip Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Hvis du leser på hjemmesida til HK't ditt eller i manualen så skal det stå hva de pipene betyr... Det skal også stå hva slags RAM HK't ditt støtter optimalt! Det vil ikke si at hvis ikke RAM'n din står der så er det årsaken, men det kan være muligheter for det... Endret 13. desember 2004 av BulkyDrip Lenke til kommentar
bærger Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 RAMen min står ikke på denne siden : http://www2.abit.com.tw/test_report/KV8_Pro/index.php Betyr det nødvendigvis at den ikke passer. Må jeg kjøpe en av de RAM-brikkene som står på lista? Sto ingenting i brukermanualen om hva de pipelydene betydde. Lenke til kommentar
BulkyDrip Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Neida, du må ikke ha RAM'n som anbefales av HK't ditt, men hadde RAM'n stått i manualen så haddde du vært sikker på at det ikke var det som var galt. Da må du lete på nett't for å finne ut hva de pipene betyr. Kanskje noen her vet noe ?! Lenke til kommentar
bærger Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Det va det jeg trodde ja. Kanskje noen vet. Bare å håpe... Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har du GURU ? Så sjekk tallet på guru brikke og se i håndbøkken hvilken feil raport dette er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå