Inc Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hører den løper frem og tilbake, rasler med små rusk og drit. Er så jævlig fristende å hente dykkpistolen og fyre av runder gjennom panelen i taket med 55mm dykk. for se hvor tøff den jævelen er da.. hexxxte!! gjør jeg det og den dauer får jeg et stort lukt problem rottegift funker ikke, det har jeg prøvd, mange bøtter tilogmed. Disse dyra er store som sel.. arg!!!! Hjelp Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Da får du nok ringe sånn dyre fjerner greier! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Ja.. men det er ikke mitt hus.. dem som eier er ..eh litt senile.. jaja, skal snart flytte så.. men søren så irriterende Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Leiligheten jeg leier akkurat nå er plaga med samma dritet. Jeg kjøpte en sånn liten høyfrekvent "lyd-ting" til å putte i støpselet. Funker fett det. har ikke hørt småkryp på flere uker. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Sennepsgass hmm.... tro om cs gass gjør samme nytten Endret 14. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Du kan jo prøve å fange dem og så temme de. Finnes mange kreative felle-løsninger. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Tørk støvet på gutteluftgæveret og frist dem med godbiter. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Leiligheten jeg leier akkurat nå er plaga med samma dritet. Jeg kjøpte en sånn liten høyfrekvent "lyd-ting" til å putte i støpselet. Funker fett det. har ikke hørt småkryp på flere uker. Lurer på hvorfor Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Tørk støvet på gutteluftgæveret og frist dem med godbiter. Stemmer for den... eller noe med litt grovere kaliber Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Løp skrikende rundt i sirkler, det funker mot alt fra kjedsomhet til global oppvarming. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Du kan drite den nedover kjeften!! Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Du kan drite den nedover kjeften!! God idé! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 når du de? Kan du sette ut enorme musefeller? Ta i så fall brent bacon på. Kommer med en gang. Ost er en klisjeeeee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå