Gå til innhold

Optisk mus

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en optisk mus som ikke koster 500 kroner. Jeg har prøvd Logitechs Dual Optic, og den virker god, men jeg har ikke spesielt lyst til å bruke 500-600 kroner på en mus (kall meg gjerne gniten....)

Finnes det noen gode alternativer? Bruken vil begrense seg til vanlige programmer som Flash, Dreamweaver, Office-pakken og web surfing. Inn i mellom kan jeg nok trekke fram et spill, men det er ikke akkurat det jeg bruker mest tid på.

Er det noen der ute som har noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter her med Logitech Cordless Desktop Optical og har aldri vært så fornødd i hele mitt liv (merk: med tastatur/mus..).

Koster 1000-1200 for tastatur & mus men er absolutt valutta for pengene. Kunne ikke greid meg uten denne duoen.. Kommer hjem fra skolen (der jeg sitter med en datamaskin hele dagen) og lovpriser tastaturet og musa mi (:lol:) (tas med en klype salt men men)

Litt over budsjettet men absolutt verd det.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-03 22:22, Nostradamus skrev:

Sitter her med Logitech Cordless Desktop Optical og har aldri vært så fornødd i hele mitt liv (merk: med tastatur/mus..).

Så kombinasjonen optisk/trådløs er problemfritt?

hmmm... det hører kanskje gamle dager til da trådløse muser var skrekkelig unøyaktige.

Lenke til kommentar

Alltid kommer du dragende med den MS musen din psilocybe :smile:

Men seriøst, Dual Optical er en glimrende mus, hvis du liker formen på den vel og merke. Den trådløse varianten er også meget bra, men litt for treig og unøyaktig for raske fps-spill som CS og UT. Men til alt annet bruk, er den trådløse genial. Bare husk oppladbare batterier, for de varer ikke lenge :wink:

P.S. Hvis du har litt penger liggende, anbefales Logitech Desktop Optical på det varmeste. Det tastaturet er av en annen verden :grin:

Lenke til kommentar

jeg er kjempefornøyd med min dual optical,jeg hadde ms intel explorer før men etter et år ble kontakten i ledningen dårlig jeg prøvde å bytte den men neida han fyren i butikken sa garantien dekker ikke den type skader.

hva f har man garanti til da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...