mats A. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hallo. Jeg har lastet ned Wings 3d og jeg lurer på et par ting. Har jeg den vanelige versonen? (Se bilde) Og hvordan får jeg frem slike tegne saker?? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har ikke Wings3d på maskinen for øyeblikket, men det ser ut som om det er det du har der, ja.. Høyreklikk med musa, så skal du få opp en meny.. Du kan begynne med forskjellige primitiver, f.eks. en terning. Hvis du så velger en poly eller vertex på terningen, så får du opp en ny meny når du trykker høyreknappen... Prøv deg fram.. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Wings3d er eit utruleg koseleg program å modellere i, - heilt annleis frå f.eks LightWave modeler. Du styrer mykje av programmet med høyre musetast, heilt nederst på skjermen står det av og til ting du kan gjere. Sjå der du! Elles er det forskjellege «modusar» øverst på skjermen, - finn ut kva dei er for noko. Wings3D er eit enkelt modelleringsprogam som ein lærer seg mykje raskare enn til dømes LW Modeler eller Blender sin modelleringsgreie. (funker i Linux, OSX osv òg - er open source og fritt (GPL) ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå