Urgh Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har en Nec3500 og brenner med sony dvd+r på 8x hastighet. Jeg har lagret en god del allerede brente filmer innpå dataen, altså lagt rippede dvder til iso-format på hardisken. Men når jeg brant den ene, fra isofilen, så begynte filmen å hacke i slutten? Har dette med brenninga å gjøre eller formateringen til iso ? Har en xp2600 og 512mb ram, så tror ikke kapasiteten har noe å si... Takk for alle svar Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Tror kanskje at det kan ha noe med platene du bruker. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Forsøk å skru ned brennehastigheten. Jeg brenner som regel ikke video i mer enn 2.4X Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Fikk samme problem som deg før og det hjalp ved å skru ned brennerhastigheten Lenke til kommentar
meeg Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det er kjent at noen plater har dårligere kvalitet på slutten. Sjekk mot denne listen: Produsent info om DVD+/-R plater tilgjengenlige. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 kjør en lese test av platen med nero. du kan se på lesekurven om den detter ned på slutten. gjør den dette så kan det tyde på at de siste mbitene er dårlige og dette skyldes brenninga. Lenke til kommentar
Urgh Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Ja er dvd-r plater bedre enn dvd+r ?? Lenke til kommentar
Urgh Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) holder det å stile ned til brennehastighet 6x? Kan disse platene brennes på 8x? (eproformance): http://www.norwaydisc.no/webshop/product_i...products_id=129 Endret 14. desember 2004 av Urgh Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Slutt å bump tråden. Vent heller til noen har noe å komme med. Og når det gjelder de platene du linker til så står jo det på den siden at det er 8x plater. Det sier vel det meste? Når det gjelder kvalitet på plater så er produsentene viktig for å si hva som er bra eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå