Sin Hazzard Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har fått et veldig kjett problem fordi web sidene jeg ser på blir sensurert hvis det er visse typer innhold, jeg kjører mozilla firefox, Noen forslag? Veldig viktig for nå sensurereres alt som er av Pr0n. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ja er ikke det kjekt prøvd vanlig IE ? hvis det er likens der så er det noe på maskin eller i nettverket som stopper deg. Lenke til kommentar
Sin Hazzard Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Nei det er ikke kjekt det er til å få nervesammenbrudd av,javascript:emoticon('') smilie det er sånn i IE også så nå sitter jeg og ser over instillinger. Jeg har Norton systemworks premiere, mcfee produktene, eAccceleration software station. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sikker på at mamma eller pappa har lagt inn NetNanny eller noe liknende? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sikker på at mamma eller pappa har lagt inn NetNanny eller noe liknende? Ha ha ha! Det kan faktisk stemme, har du telenor så kan det hende at morra eller faren din har kjøpt sånn kidsurf eller hva det heter. Lenke til kommentar
Sin Hazzard Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Jeg har Nextgentel og har bygd og fikset hele pc'en min selv........ Morra mi greier ikke engang og skru den på :!: Endret 14. desember 2004 av Sin Hazzard Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Jeg foreslår faktisk at du skifter nettleser snarest mulig. IE er jo ikke bare treg, den øker sjansen for spyware og virus med ca 1000%. http://www.opera.com/download/ Edit: Jeg leste kanskje litt fort gjennom første post Endret 14. desember 2004 av Frekkas Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 frekkas: det står at han kjører FF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå