Gå til innhold

Nokia 6630 Bare 64Mb RS MMC?

Bofur

Anbefalte innlegg

Fikk meg en solid overraskelse når jeg plugget inn det ny innkjøpte RC-MMC 256Mb kortet og telefonen ikke finner noe kort. Så gjør jeg litt research og finner ut at mobilen støtter kun RC MMC kort som operer ved 1.7~1.8V :hmm: Mens standarden for disse kortene er 2.7~2.8V.

Noen som har denne telefonen med RC MMC minne på 256Mb som funker??

Synes det er helt utrolig og slippe en 3G telefon som har maks 10Mb int og 64Mb som maks :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TIL INFO!!

http://www.mmca.org/press/MMCA-SpecV-4.pdf

Googla litt rundt og volla! det stemmer at nye telefoner som 6630 kun støtter 1.7~1.8V for RC MMC kort som betyr at kortet en skal kjøpe må ha dual voltage opperation (2.8~3V / 1.7~1.8V) Kjøper en da et MMC kort bassert på SpecV-4 standarden så er man sikret dual voltage regulation. Disse er også bak overkompatible.

Trur ikke jeg tar i hvis jeg sier at dette kommer til å komme som en bombe for nettbutikkene her til lands :p Dette er jo en ting som jeg syne er rart ikke er beskrevet i Nokias manual heller, Har heller ikke sett noen av testene som nevner det.

Spread the word :cool:

Lenke til kommentar

Det sto f*** ikke beskrevet utenpå forpakningene heller. Jeg kjøpte nemlig et i en lokal mobilbutikk i dag, men mobilen finner det ikke. Men jeg får levere det i retur. Det skal jeg også gjøre med et jeg fikk fra Komplett i dag. Hos Komplett sto det i varebetegnelsen på hjemmesiden, men da jeg bestilte kortet, visste jeg ikke om det med spenning og kompatibilitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...