Gå til innhold

Problemer med TV-ut, FSC Amilo M1420

eught

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nylig en Fujitsu Siemens Amilo M1420 ganske rimelig, og så langt er jeg ikke annet enn fornøyd. Men så hadde jeg tenkt å teste TV-ut, og jeg fant raskt ut at det ikke fungerte så bra. Maskinen har en S-Video-utgang, der jeg kobler til et adapter (S-Video -> Composite) som jeg fikk bundlet med et ATI-kort jeg kjøpte til den stasjonære PC'en (det er ATI-kort i Amilo-en også). Dette adapteret har fungert helt fint hos mine kompiser sine ATI-kort også, så jeg tror ikke forskjellige grafikkort burde ha noe å si.

Selve problemet er dette: Når jeg går der jeg alltid har gått etter kabelen er koblet til (Egenskaper->Avansert->Visning) står det bare at TV'en ikke er koblet til, selv om jeg er sikker på at kabelen er skikkelig i.

Kortet er et Mobile Radeon 9600 (128mb) og jeg har nyeste Omega-drivere (hadde ingen suksess med FSC-drivere så jeg lastet like gjerne ned Omega-drivere slik at jeg fikk oppdaterte versjoner).

Er det noen mystisk innstilling som er godt gjemt på maskinen/i Windows som jeg ikke har lagt merke til?

Mvh.

eught

Endret av eught
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...