loggon Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvorda kan Jeg tryggt selge videre en Pc som ikke er formatert ? Har lagt inn en del passord som nokk automatisk logger inn på div. forum og data baser. Hvor i minne er det viktig å slette for å forhindre sikkert kjøper å få tilgang til minne konto ?. Normalt ville jeg formatere men i denne sak går det ikke. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hmmm en måte er å opprette en ny bruker og sletter din da. såfremt du ikke har brukt administrator-kontoen Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Slett alle listene over nylige brukte dokumeter, programmer og Web-områder kanskje. er ikke sikker på om det sletter passord og slikt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 For å få bort passord og slikt som logger det automatisk på når du entrer siden er det vel bare å ta en clean up av browseren. Cookies o.l Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg hadde vært på den sikre siden og formatert og så legge inn OS på nytt.. Du sier det er umulig, men han må da formatere engang senere, så hvorfor ikke nå.... Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Formater og legg inn OS på nytt. Skal da ikke være din jobb og legge inn programvare og sånt igjen, uansett får han en fresh install noe som er digg selvom det tar litt tid. Et par dagers bruk så er maskinen helt uptodate... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det er ikke nok å slette Temporary Internet Files og Cookies. Windows lagrer passord flere steder. Jeg ville ikke følt meg trygg uten å gjøre en formatering. Hva er det som gjør at det er uaktuelt? Lettere å gi råd når vi kjenner problemstillingen... Geir Lenke til kommentar
ptrip Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Temporary Internet Files og Cookies er ikke nok nei. For å slette passordene som er lagret gå i Explorer gå Tools->Internet Options -> Content -> AutoComplete og velg 'Clear forms' og 'Clear passwords'. For firefox: Tools->Options ->Privacy og velg clear på alle. (Sikkert noe liknende i Opera også). Endret 14. desember 2004 av ptrip Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Low level format er ikke å forakte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå