Zepticon Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Hei.. Har et problem når jeg skal spille online med vennene mine, jeg får nemlig ikke kontakt med Friends list servern slik at jeg finner vennene mine... Dette har vært slik siden jeg prøvde det første gang. Og har bare kommet inn på servern EN eneste gang... Jeg formaterne nettopp systemdisken og la XP inn på nytt sammen med CS men fremdeles ingen kontakt. Noen som kan hjelpe meg? Om det har noe å si så sitter jeg i et nettverk med en 3Com WLAN/Switch ruter som aksess punkt... Endret 13. desember 2004 av Zepticon Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Friends har vært nede siden påska 04 eller noe slikt. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Friends har vært nede siden påska 04 eller noe slikt. Prøvar VALVe i det heile tatt å få skikk på friends-nettverket? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Var litt fram og tilbake i vår, men ser ut til at de har lagt det ned. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Friends har vært nede siden påska 04 eller noe slikt. Prøvar VALVe i det heile tatt å få skikk på friends-nettverket? Tror ikke det... funker en gang i mellom bare.. hva er vitsen med det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Se om di du har der spiller og ka server di spiller på Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Gi opp friends mens du ennå har sjansen. VT og Msn er tingen. Ikke tar det stor båndbredde heller. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 men friends var genialt! ingame messaging! ikke no Alt+tabbing der! FÅ fingen ut valve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå