_Eirik_ Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg har akkurat kjøp meg en ny Tt. "Silent viking" vifte fra microplex. Når jeg starter opp så finner den hardiskene og cd-rom. Men der det står IRQ plasser ( etter der maskinen finner hardiske og teller opp minne). Der blinker bare en liten strek hele tiden. Er det Problemer med hardisk eller feil med RPM innstillingene på hoverdkortet. Hvor finner jeg der jeg skal stille inn på RPM hastigheten. Har Award bios (Asus a7 pro hovedkort) Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Noen hoved kort kommer med anti burn og starter hvis ikke viften går så og så fort! silent viking er har en stor vifte for å gå saktere ten å blåse mindre Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 du fikser det i biosen under fan greia men da må du låne en kjøler for så å komme i biosen Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg kommer meg inn i biosen Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 I min BIOS går jeg inn her: Hardware monitoring --> Du finner det her en plass.. Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg statte Cpu Fan på ignore men jeg kommer fortsatt ikke lengere. Kommer til vinduet etter Minne opptellingen.og der står den bare og heger seg. Hva er feil? [ Denne Melding var redigert av: _Eirik_ på 2002-06-03 21:09 ] Lenke til kommentar
slakken Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Noen hovedkort har det slik at de ikke booter uten at den har en viften koblet til CPU-fan viftekontakten. Du kan sjekke i manualen hvor du finner den. Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Jeg satte 3pin lednigen på casse fan plassen og satte den gamle vifte på cpu fan plassen men det funket fortsatt ikke. Jeg tok bare av vifte fra den gamle Cpu kjøleren Jeg byttet ikke hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå