-Tori- Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hva er egentlig denne, Intel Celeron 2.8@ 3.1 god til, for noe må den jo vere god til..... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 kontorarbeid, filserver (hvis den er stabil), dell-PC'er ( ). Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Andre som har formeninger. (Ikke AMD brukere!!!) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hmm... en server som det ikke kreves noe enormt av... ellers en ok reserve-pc. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Om det er en Celeron D kan du klokke den et godt stykke og presse en god del ytelse ut av den. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Om det er en Celeron D kan du klokke den et godt stykke og presse en god del ytelse ut av den. Ja, det er en Celeron D Lenke til kommentar
alos Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 beklager min gode venn, men man må nok bare innse det, celeron er regg og slett ingen kraftpakke, men som fok har sagt her før så kan du bruke den til en server eller en surfe maskin som du skal ha stående. Noen gamer pc får du ikke ut av den.. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 En Celeron D på 3,1 GHz er like mye gamer PC som AMD Sempron 3100+ Med andre ord ikke noe superkraft... Men hey.. den skal da funke bra til det meste. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Kan jo spille noen gamle spill på den da. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Kan brukes til alt, men er ikke den raskeste cpu'en fra intel. Har du ett bra skjermkort i pc'en din, kan du bruke den til avanserte spill også. Til spill er skjermkortet det komponentet som er avgjørende for grafikken, + cpu og resten av systemet ditt. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Takk, endelig et svar med litt håp i... Har ett Power Color ATI Radeon 9800SE..... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Takler faktisk Doom 3, med noe lagg... Det er vel hva jeg synst som er avgjørende, og ikke hav andre mener... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 ...og jeg har da ikke brukt allverden penger på pc'en heller, så den er vel verdt det den koster. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 funker vel til lite krevende spill..og servere.. Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Andre som har formeninger. (Ikke AMD brukere!!!) Jeg har mange men jeg er en AMD brukker ... Derfor skal jeg tie stille Lenke til kommentar
Filla Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 En Celeron D på 3,1 GHz er like mye gamer PC som AMD Sempron 3100+ hmmm, fant ikke hardware.no ut at en Celeron i mange tilfeller yter som en AMD Duron ? ...her fant jeg den Hardware.no test Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvis du hadde sjekket dine facts litt mer så hadde du klart å oppfatte et det du linker til ikke er Intel Celeron D med 256 kB cache, men Intel Celeron Northwood med 128 kB cache.. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Legger meg flat Anandtech CPU test Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Celeron (inkl. Willamette/Northwood) er faktisk veldig gode til film/musikk enkoding (MP3, DivX, MPEG2 etc.). Dette er operasjoner som ikke er avhengig av mye cache. Ellers duger den greit som maskin kun til surfing, kontor-dill, hjemmeserver etc. Men er ikke noen prosessor å satse på hvis man skal ha ny maskin. Da finnes det mange bedre og billigere alternativer. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Hvis du hadde sjekket dine facts litt mer så hadde du klart å oppfatte et det du linker til ikke er Intel Celeron D med 256 kB cache, men Intel Celeron Northwood med 128 kB cache.. OK, jeg dreit meg ut............!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå