DarkStarr Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hei jeg lurer på hvor man kan få kjøpt netting\gitter som passer til en sidedør til et kabinett er det noen som vet hvor man kan få tak i det?(ikke hønsenetting!) Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Du kan jo prøve Norsk sikteduk. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Eller du kan gå til maxbo eller byggmakker. Det er snakk om sånn fluenetting eller hva det heter? Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvor store hull skal det være? Som Ongabonga sier, har de netting på maxbo, jeg kjøpe der til mitt kabbinett. Her hvor jeg bor hadde de ihvertfall 2 typer, 1 som hadde veldige små hull, og 1 som hadde en del større, men ikke store som hønsenetting... De har også en slags netting på clasohlson. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) hullene skal ikke være fpr svære... ihvertfall ikke sånn at det ser dumt ut ganske små hull foresten har du noen bilder av nettingen eller?? hadde vært fint editt: glemte no... Endret 14. desember 2004 av DarkStarr Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kan ta bilde av det senere i dag Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvis du har maxbo eller byggmakker i nærheten så er det bare å traske en tur bort og se på... Den nettingen de har på byggmakker har i hvertfall utrolige små hull, er som et filter eller en duk i stål eller plast (du velger). Lenke til kommentar
loqron Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 på engangsgriller er det netting vettu det kan du bruke !! Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 på engangsgriller er det netting vettu det kan du bruke !! Nai vetkje eg jahn åge... D e jo originalt men... Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Kansje du kan bruke "Mesh" som de seller på f. eks Bilextra eller Mekonomen. Eller blir det for store hull? Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Her er ihvertfall den største av de jeg mente, den andre er mer som fluenetting, bare i metall/ståltråd... Endret 17. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 er det noen som har noe kraftigere netting (vurderer det samme sjøl) muligens gitter eller noe, altså noe man ikke kan rulle sammen Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 er det noen som har noe kraftigere netting (vurderer det samme sjøl)muligens gitter eller noe, altså noe man ikke kan rulle sammen Det heter sikteduk. Stikk innom din lokale jernvare forretning og spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå