Rafael Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg viste ikke hvor jeg skulle poste dette, så jeg poster det her. Hvis en moderator flytter den, vær så snill og pm meg med link Ny datamaskin: Asus P4S533 P4 2.0Ghz NW ATi Radeon 8500 128MB Retail SB Audiogy Seagate Barracuda IV Problem: Datamaskinen låser seg av og til. Et sted der den klikker 100% er når jeg laster ned RA3 fra ftp.online.no samtidig som jeg spille GTA3, når den da er ferdig, så låser maskina seg, og det er pokker meg plagsomt. Jeg kan tenke meg at det har noe med HDD å gjøre e.l. Jeg kjører Windows XP og alle nye drivere installert, til og med BIOS er oppdatert. Hjelp? P.S: Ikke kom her og si at AMD er best eller at feilen ligger i det at jeg har Intel. Det har ikke noe med det å gjøre. Jeg vil heller ikke ha slike uttalelser om grafikkortet mitt. Ikke prøv å være morsomme heller. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg vil driste meg frempå og foreslå at det er en IRQ konflikt. Prøv og kjøre Sisoft Sandra og test maskinen din der. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 RA3? håper for din skyld at du ikke mener red alert 3 :smile: Lenke til kommentar
mosher Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hmm, først og fremst, når kom Red Alert 3 ut????? Og når vil noe sånt bli tilgjengelig på telenor sine ftp'er (ftp.online.no)?? Ville nok satt pengene mine på at det var noe annet han lasta! Mosher Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Rocket Arena 3, en mod til Q3A. Skal laste ned SiSoft Sandra nå. Hva og hvordan er det jeg tester IRQ greiene ? [ Denne Melding var redigert av: Rafael på 2002-06-03 21:32 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 21:14, Rafael skrev:Hva og hvordan er det jeg tester IRQ greiene ?<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Rafael på 2002-06-03 21:32 ]</font> Kjør de testene som er der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå