tommiih Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har gjort alt for å prøve å finne den riktige lyd driveren, men finner ikke det! Kan noen prøve å hjelpe meg med å finne den? Jeg har søkt på hovedKortet og letet etter lyddriveren osv. Har prøvd ALT, men det funker ikke Kan noen hjelpe meg å finne den riktige? HovedKortet mitt er "P4GE-FSC ASUS", Jeg ville settet stor pris på Hjelp fra dere:) Har prøvd ALT men klarer ikke. Jeg skjønner ikke så mye så hvis noen evt. hjelper kan du/dere forklare hvordan jeg installerer den og hvilke programvarer jeg trenger? jeg har WindowsXP home Edition Takk for at dere gadd å hjelpe! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har du prøvd å laste ned Utility "driver Diagnosis programmet øverst på sida her.? Lenke til kommentar
tommiih Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Nei, ikke enda. Men kan prøve:) Takk for tipset! Lenke til kommentar
tommiih Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Jo, det har jeg prøvd. Men får ikke det til:S Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
tommiih Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Takk, men det står: "RPC serveren er ikke tilgjengelig." Jeg har kommet til å laste det ned før også, men kommer ikke lengre enn dette:S Takk for forslaget da:) Vedder på at det er riktig bare at jeg ikke har skjønt det helt:P Kan du lage en eller evt. flere linker til akkurat downloadene jeg trenger? Jeg vet jeg spør om mye, men jeg er desperat:P Lenge siden jeg har hatt noe lyd på dataen min nå, begynner å bli veldig irriterende:| Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
tommiih Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 hehe, takk for det da=) men står "No such name is avible" altså den driveren jeg trykket på for å få lastet den ned:S Takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå