numbnut Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 når jeg skal rippe en cd til MP3? hva bruker jeg og hordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 du kan bruke windows mediaplayer... hvis du har den nyeste versionen WMP10..så setter du bare i cd.starter mediaplayer...trykk på ripp, merk sanger...og trykk på ripp musikk! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Og hvis du er ute etter mer bass, som topic sier, finnes det en fin ting som kalles Equalizer. Her kan du justere lydbildet slik du vil ha det. Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 jeg har forsøkt. eq'en fungerer når jeg spiller av musikk men når jeg ripper får jeg bare originallyden uten noe mer eller mindre... hva gjør jeg galt da? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Når du ripper skal ikke lyden bli annet enn normal, men hvis du virkelig gidder kan du sikkert få tak i ett eller annet musikk-"lage"-program hvor du kan behandle lydfilen og eksportere den slik du vil ha den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå