Gå til innhold

PC hakker som bare det ![FIXET!]

Anbefalte innlegg

Plutselig i spill å video så hakker pcen noe så inne Hæ**** shønner ikke hva det er.Det hakker forferdelig i noen sekunder åsså blir det normalt igjen.

Har aldrig hatt det problemet før,hva er det som er feil ?

Fixet problemet,av en ellerannen grunn så måtte jeg sette på ytelse på skjærmkortet for at hakkingen skulle forsvinne !

Endret av ExtremeSnowboarder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har jobbet endel med hardware/software problemer og dette hadde jeg tatt utgangspunkt i at var software problem, formatering er barnslig og unødvendig i de fleste tilfeller, men det er helt klart at man kan spare tid på dette om ikke feilsøkingen kommer noe sted.

start med å sjekke hva alle prosessene på maskina er, sjekk hvor mye ram de bruker osv. scan etter adware og scan etter virus/ormer. etter dette burde du ta en titt på driverne dine, ville startet med å reinstallere skjermkortdrivere, sjekke enhetsbehandlingen og sett om alt har drivere, kanskje det er noe som er gult der, spørsmålstegn er det vel? chipset driver feks. Etter dette er gjort, hvis det ikke funker tar du backup av det du trenger og formaterer/reinstallerer

EDIT: funker det ikke etter format/reinst. kan det være at hardware problemet

Endret av opticus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...