ClawHammer Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Plutselig i spill å video så hakker pcen noe så inne Hæ**** shønner ikke hva det er.Det hakker forferdelig i noen sekunder åsså blir det normalt igjen. Har aldrig hatt det problemet før,hva er det som er feil ? Fixet problemet,av en ellerannen grunn så måtte jeg sette på ytelse på skjærmkortet for at hakkingen skulle forsvinne ! Endret 13. desember 2004 av ExtremeSnowboarder Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 sjekk hva som bruker ressursene under oppgavebehandlingen.. Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Kan være software, altså at en formatering fikser probbet. Eller så trur jeg det er rammen. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Virus, sjekk om ikke cpu forbruket står på 100%. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Forbruket på cpuen er normalt,å virus er det ikke.har stilt mye på timingsene på rammen i det siste ja ka rammen være gåen ? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Rammen er IKKE gåen. Dette problemet høres softwarerelatert ut. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Windows fungere helt fint ellersh,bare unner film å spill ! Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 DVD-spillern din står kanskje på PIO mode? Sett den isåfall på DMA Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Nei det er ikke noe me den,for jeg har cd spiller å bruker ikke plate.Spiller av film fra haddisken så hakker det ! hakker i noen sekkunder [sÆRIØS HAKKING ] så går det fint i ca:2,5sek å likens på nytt ! Lenke til kommentar
Fr3drik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 backup+formatering = Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Nå hakket det ikke i ca:1 minutt så startet det igjen får noe dritt,blir vel formatering IGJEN ! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Må bare spørre: Du har installert skjermkortdrivere? Endret 13. desember 2004 av Pug Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Rammen er IKKE gåen. Dette problemet høres softwarerelatert ut. Hvordan vet du at det ikke kan være rammen? Den trenger ikke være gåen men ustabil. Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Skrur dataen seg av og på etter 1 min med feks spilling? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Må bare spørre: Du har installert skjermkortdrivere? Så klart har jeg det,har funket i flere månder nå ! men plutselig bare ble det sånn ! å dataen skur seg ikke av bare hakker noe så sinnsykt ! Lenke til kommentar
opticus Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) jeg har jobbet endel med hardware/software problemer og dette hadde jeg tatt utgangspunkt i at var software problem, formatering er barnslig og unødvendig i de fleste tilfeller, men det er helt klart at man kan spare tid på dette om ikke feilsøkingen kommer noe sted. start med å sjekke hva alle prosessene på maskina er, sjekk hvor mye ram de bruker osv. scan etter adware og scan etter virus/ormer. etter dette burde du ta en titt på driverne dine, ville startet med å reinstallere skjermkortdrivere, sjekke enhetsbehandlingen og sett om alt har drivere, kanskje det er noe som er gult der, spørsmålstegn er det vel? chipset driver feks. Etter dette er gjort, hvis det ikke funker tar du backup av det du trenger og formaterer/reinstallerer EDIT: funker det ikke etter format/reinst. kan det være at hardware problemet Endret 13. desember 2004 av opticus Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) ok,takk for et seriøst svar ! Har på følelsen at det er akkurat den tiden skjærmkortet bruker på å varmes opp at det begynner å hakke ! eller noe sånt ! Endret 13. desember 2004 av ExtremeSnowboarder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå