Dorian Gray Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Nå handler ikke alt om deg heller, da. alt handler om deg altså? gleder meg kjempe mye til konserten jeg også! bare 6 dager igjen! Ja, det var akkurat det jeg mente, Headcleaver. Ikke at tråden handler om alle (noe som jeg vil tro kommer fram i innlegget), men hvor viktig det er er jeg underholdes. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 *Hate forumets smartypants* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hva faen er egentlig vitsen med å varsle ifra om at man ikke skal på konserten, her?Som om jeg bryr meg om dere ikke skal? Mer interessert i å se hvem som faktisk skal, jeg. Nå handler ikke alt om deg heller, da. Nå er topic "hvem skal på maidenkonsert" ikke "hvem skal IKKE på maidenkonsert". Lag et nytt emne om du er interessert i å finne ut hvem som ikke skal på konsert, fremfor å spamme ned denne tråden. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg skal 28. Woho, *glede seg* Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg skal 28. Woho, *glede seg* jeg å! jeg å! jeg å! jegå! gleder meg som en unge på julaften! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hva faen er egentlig vitsen med å varsle ifra om at man ikke skal på konserten, her?Som om jeg bryr meg om dere ikke skal? Mer interessert i å se hvem som faktisk skal, jeg. Nå handler ikke alt om deg heller, da. Nå er topic "hvem skal på maidenkonsert" ikke "hvem skal IKKE på maidenkonsert". Lag et nytt emne om du er interessert i å finne ut hvem som ikke skal på konsert, fremfor å spamme ned denne tråden. Word! Å skrive "jeg skal ikke på konsert" er veldig unødvendig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Nå er topic "hvem skal på maidenkonsert" ikke "hvem skal IKKE på maidenkonsert". Lag et nytt emne om du er interessert i å finne ut hvem som ikke skal på konsert, fremfor å spamme ned denne tråden. jeg gleder meg mer enn en unge på julaften!! starter nedtelling her i tråden til den 29'ende! synd jeg ikke fikk bilett til den 28'ende da edit: hvor viktig det er er jeg underholdes du oppfører deg, og skriver som om det er det du mener. så vil du ikke gi et bilde av deg sjøl som en person som bruker hele dagen på å ødelegge andres poster, burde du skrive anderledes. Endret 25. juni 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 gleder meg som ei kjerke rotte... Maiden Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jepp ikkje lenge igjen no! Nokon som veit om det er Maiden forspiel ein plass i Oslo? Var det sist gong i Rockefeller eller no sånt... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hm lite aktivitet her... Sett setlista folkens? Knall bra seier bare eg! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hm lite aktivitet her... Sett setlista folkens? Knall bra seier bare eg! få se få se!!!??? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Med fare for å ødelegge morroa for enkelte, her er link! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Med fare for å ødelegge morroa for enkelte, her er link! åååååååååååååååååååååååååååååååå *flaggermuser i magen* Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg skal 28. Woho, *glede seg* Javel, da var dagen kommet. Ja, jeg vet at konserten ikke er før i morgen ( ), men jeg snakker om dagen i dag, hvor jeg og 6 andre kamerater skal reise til Oslo. Get ready to parteeey sier bare jeg *wohohoho, ta helt av* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 2 dager igjen til den beste dagen i mit liv! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 I kveld boys and girls!!!! i kveld!!!!! faen gleder meg så ille at jeg skjelver!!!!! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Gleder meg noe grønnjævlig nå! Tar toget anytime inn til by'n . Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Gleder meg noe grønnjævlig nå! Tar toget anytime inn til by'n . LUCKY SODD! jeg må vente helt til i morra! virker som en jævla evighet! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Gleder meg noe grønnjævlig nå! Tar toget anytime inn til by'n . LUCKY SODD! jeg må vente helt til i morra! virker som en jævla evighet! WOHA! \o/ np: Iron Maiden - Afraid To Shoot Strangers "Fear Of The Dark" :wub: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 på win amp går nå: "Iron Maiden - The Evil that Men Do" og playlisten består av 53maiden sanger, som jeg selv har rippet fra orginal albumene som jeg selv har betalt for orginalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå