m-momr Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ati tools på Geforce? virker det? Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hmm... er Geforce fra ATI? Hvis du ikke visste det, så er svaret nei... Men du kan google litt etter RivaTuner eller et annet program jeg ikke husker navnet på akkurat nå De gjør jobben for Nvidia-kort Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 kkkkk, men jeg vet at det ikke er fra ati, men jeg bare lurte om det kanskje ville virke da men ok, takk Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 kkkkk, men jeg vet at det ikke er fra ati, men jeg bare lurte om det kanskje ville virke da men ok, takk Joda, skjønte det... Er enig i at jeg svarte litt sarkastisk For å være ærlig skal jeg si at jeg har lurt på det samme før, men etter litt googleing så finner man fort ut av ting, vettu Fant ikke ut hva det andre progget het... Men er jo en mulighet for å manuelt overklokke i drivern da (egenskaper for skjermkort, der du stiller skjermoppløning), var i hvert fall det da jeg overklokka mitt gamle ti4400-kort... Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 HAHA!! topicen var litt gullkorn da! funker ati på nvidia? :!: Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det funkte til en hvis grad før. Dvs du kunne bruke 3d vinduet til å se etter artifacts. Vet ikke om dette er sant i de nyere versjonene og da men. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 visst man lurer på om det funker, så prøver man.. enkelt og greit Lenke til kommentar
idos Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 artifact scanneren virker i følge ati tool Lenke til kommentar
TDK Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har testa. Artifacts testeren funker flott på geforce kort. Men alle de andre funksjonene funker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå