hello100143 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 jeg har nå teipet rund hele psuen til en gammel maskin, kan det være brannfarlig? pappa sier det men er dette sant??? teipen jeg har brukt er en sånn "sceneteip" nesten som gråteip bare rød Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Er vel ikke så lurt å ha teip inntil en psu, psu'en kan blir varm og teipen smelter... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ein PSU blir nok ikkje varm nok til å kunne smelte teip, så sant den ikkje er meget brennbar og lett antennelig. Om det er MacGyver-teip så vil det gå bra. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Du har ikkje teipa for vifta håper jeg? Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) nei har ikke det du det er sånn teip med Tråder i Endret 13. desember 2004 av hello100143 Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ok2k nemne Det går fint så lenge psu får tilstrekelig kjøling. dvs alle luftehull er opne. eller at du har brukt godt teip. ikkje jalla greier impotert frå botswana. Lenke til kommentar
andm Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 nei har ikke det du det er sånn teip med Tråder i På fagspråket blir det vel kalt "Gaffa". Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 nei har ikke det du det er sånn teip med Tråder i På fagspråket blir det vel kalt "Gaffa". Trodde det var elefantteip det ble kalt jeg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Så lenge at det er utenpå du mener så kan jeg ikke skjønne at det skal ha noe så si for hvis PSUn din er så var at den kan smelte teip er den uansett brannfarlig Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 jeg ville ikke hatt teip på psu i hvertfall.. kan jo begynne og brenne vis teipen smelter! Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Teip på utsiden av psu er ikke farlig. Bare ikke tett igjen noen luftehull. Hvis psu'en din blir varm nok på utsiden til at teipen smelter så ville jeg nok kvitta meg med den psu'en rimlig fort Lenke til kommentar
SubLIme Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ja, hold teipen UNNA luftehullene og viftehullene så skal du nok klare deg så lenge det er på yttersiden ;P blir ikke så mye varme så lenge det ikke er i en shuttle ? Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Forresten... har du en spesiell grunn til å teipe PSU'en? Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Forresten... har du en spesiell grunn til å teipe PSU'en? Nei, han ville bare teipe den Unngå teip inni, ikke teip for luftehull om du ska teipe på utsiden. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Forresten... har du en spesiell grunn til å teipe PSU'en? Nei, han ville bare teipe den Unngå teip inni, ikke teip for luftehull om du ska teipe på utsiden. Tror det er greit... hvorfor skal du tape den? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 er vell noe som ikke sitter som det skal da ... feks. han har kjøpt et nytt deskel til psu så passer ikke skrue hullene så han teiper vannskeligere bør det ikke være Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 er vell noe som ikke sitter som det skal da ... feks. han har kjøpt et nytt deskel til psu så passer ikke skrue hullene så han teiper vannskeligere bør det ikke være Gjerne... Tenkte bare i det lille hode mitt at han sitter der å surrer flere titalls meter tape rundt den, siden faren hans reagerte... LOZER Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Om det er MacGyver-teip så vil det gå bra. :!: hvorfor teipe når du kan skru.. tror ikke det er så veldig anbefalende men du kan prøve ___ EDIT: leif er ikke på ferie Endret 26. desember 2004 av Fur Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 er vell noe som ikke sitter som det skal da ... feks. han har kjøpt et nytt deskel til psu så passer ikke skrue hullene så han teiper vannskeligere bør det ikke være Håper ikke han har tenkt å kjøpe seg nytt, fint deksel til PSU'en (sikkert fint gjennomsiktig og maaaasse lys inni ), for så å PAKKE DET INN i teip Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Kansje fyren har åpnet den og mista skruene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå