Kenito_2 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 res://c:\winnt\system32\shdoclc.dll/dnserror.html Dette er feilmeldingen jeg får når jeg åpner Internet Explorer. Har hatt virus på maskinen, og har jobbet med å få det bort. Men nå får jeg ikke surfa! sad.gif Oppkoblingen fungerer, får sjekket mail og spilt CS (viktig!) wink.gif Noen som vet hva jeg kan gjøre?? PS : Netscape Navgator funker! Men siden IE ikke funker så fungerer ikk Messenger heller !!?? Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Du kan gjøre det veldig enkelt, fikser ikke explorer men... 1, installer Firefox isteden. 2, Bruk Trillian eller Miranda til messenger. Google for link. Lenke til kommentar
Kenito_2 Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Har Netscape som nettleser, funker som fan. Men veldig important at jeg får messenger til å gå igjen. Ingen som har borti dette før da? Hmmm........ Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har du prøvd og installere Messenger på nytt? Har du problemer med den forrie installasjonen, kan du fjerne messenger slik: Start - Run - RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå