kimare Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Elkjøp selger Aopen DUW1608 til 599,- Jeg er brenneren få bra kritikk her: http://www.sharkyextreme.com/hardware/article.php/3446261 Er det noen her som kan bekrefte at det vil være et greit kjøp, evt som heller vil råde meg til å betale 800 for Benq (ikke fra nettet, men lokal butikk)? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Styr unna den, en kollega av meg i Tyskland tester den akkurat nå og den har dårlig brennekvalitet på mange medietyper. Hvorfor plent kjøpe lokalt? Kjøp BenQ eller NEC - mye bedre brennere. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Styr unna den, en kollega av meg i Tyskland tester den akkurat nå og den har dårlig brennekvalitet på mange medietyper. Hvorfor plent kjøpe lokalt? Kjøp BenQ eller NEC - mye bedre brennere. ok takk, tja hvorfor kjøpe lokalt? dersom jeg kjøper Benq-en for 600,- hos MPX, må jeg i tillegg betale 100,- i porto. Totalen blir da 700,-. Da sparer jeg kun 100,- i forhold til å ha en sjappe i nærheten. og den hundrelappen skal jeg alltids klare å betale. hvor jeg betaler 800,- for Benq. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå