murmeldyr Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kostet meg 3875 kr totalt for PSP value pack, ridge racers og tilsending( sinnsykt dyrt). Bestilte på www.lik-sang.com. PSP value pack= ca. 3265 kr. Ridge Racers= 370 kr. Tilsending med UPS (tok 2 dager fra den ble sendt fra Hong Kong til jeg fikk den på døren) = 240 kr Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Herregud da man, for en pris. absolutt ikke verdt så mye for en håndholdt uansett merke. Det er jo omtrent samme prisen for PS2 da den ble lansert! Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ahh, murmeldyr, fikk du den på fredag? Skal hente min nå i dag, kom på Fredag den og. Bra bilder, grafikken på Ridge Racers er jo kjempebra. Blir bra å holde i en PSP for første gang. Den skal bli en fast kompanjong fremover. Synes du den er god å holde i? Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ganske god å holde i ja. Fikk den på fredag ettermiddag. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) En UPS fyr kom med den på jobben i dag. Har bare sett litt på den, men den er helt klart tøff. PSP oser av kvalitet og good looks. Den er så blank og fin at man nesten blir redd for å ta på den. Men gleder meg til å spille mp3 og spill på den. Endret 20. desember 2004 av LioKaiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå