Jon Ivar Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Haha snakker om en fjær... "Jeg hørte...." huff nei.... alltid noen som hører noe. (no offense) Jeg skal fortelle min historie. Jeg så at PSData.no hadde noen kort inne for en ukes tid siden, og sendte dem derfor en mail der jeg spurte om de hadde erfart feil, evt noen tilbakemeldinger, med kortene. Svaret var enkelt. "Nei, vi har ikke fått noen kort i retur enda." Jeg bestillte et, og sikker her og nå med det innstallert på maskinen. Har innstallert de siste driverne som finnes og jeg synes foreløpig at alt funker utmerket. Jeg kjøpte dette http://www.psdata.no/ps.asp?it=110523&mlevel=011301 Men man skal ikke se bort i fra at det kan ha vært en leverandør/firma som hadde en serie med feilproduserte kort. Slikt hender stadig. For 2000 spenn er jeg jeg vel fornøyd. Men jeg anbefaler en sterk maskin til kortet, for å utnytte det skikkelig. Helst over AMD 3000 eller P4 3gig og 1 gig med ram. Sitter med AMD athlon xp 2600 Barton og 512 MB ram, og i enkelte spill kan dette medføre noe jeg vil henvise til som "buffer lagg". Det jeg mener er at selv om grafikken flyter glimrende, kan maskinen slite med å hente info og rett og slett prosere den raskt nok. CONCLUSION: Helt konge kort. Ikke nøl. Uansett så lever vi i Norge. Her har vi verdens beste forbrukerrettigheter. Er du ikke fornøyd, så får du faktisk pengen tilbake Lenke til kommentar
geronimo Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Datakjeden har nok rett i at det var feil på endel 6600gt agp-kort, det var bla grunnen til at de kom noen uker seinere til Norge enn først forventet. Tror ikke det ble solgt noen 6600gt agp med feil på i Norge, men ser på flere forum i utlandet at folk har problemer med kortet. Vet ikke om det lar seg fikse med bios-oppgradering eller drivere, men vet at Datakjeden fikk beskjed fra Point of View i Nederland at kortene ble forsinket pga en feil i chipsettet fra Nvidia i første leveranse. Dette skulle vistnok gjelde alle 6600gt agp kort. Etter det jeg har lest i andre forum, ser det ut som feilen kommer til syne ved artifacts og fullstendig stopp (freeze) under spilling. Så opplever du ikke noe sånt, har du nok et kort som funker som det skal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå