milkwood Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Går det ann å spille SOF2 og RTCW med punkbuster nå ?Så ikke det som en rettelse i 4.12 De hadde vist "lovet" å fikse det, men har ikke sett noe til det nei.. men har ikke prøvd eller.... Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Jeg klarte nå å spille SoF2 med punkbuster hvertfall Endret 14. desember 2004 av gobyfly Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 PB fix kom alt i 4.12 Beta'en,, så dette er fikset! Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg fikk 2507 poeng i ´05 med Omega 4.10, og 2502 poeng med ATi 4.12. Dette er en veldig uinteressant post, men jeg poster den allikevel Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Noen som har merket ytelsesforskjell med Radeon 9800 Pro fra Cat4.11 til 4.12? Ps. bruker selv 4.11 nå..og det går helt greit i HL2 med alt på high, men det lugger litt av og til liksom. Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har virkelig gått opp i ytelse fra 4.12b til denne. Gikk fra 71 Fps til 86.8 Fps i Doom 3. Å ikke nok med det. Gikk fra 104 Fps til 113 Fps i CS:S Sress test. Har ikke testet noe mere. Men regner med at jeg har gått opp i andre ting også Lenke til kommentar
Palme Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 4.12 driverene har dradd opp cs timerefresh fps'en min med ca. 25 - 30 fps... =) I doom var det ikke den største forskjellen, men det har blitt bedre der òg ja! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Og hvor er de nye linux-driverne som angivelig skulle komme sammen med Catalyst 4.12? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Noen som har merket ytelsesforskjell med Radeon 9800 Pro fra Cat4.11 til 4.12? Ps. bruker selv 4.11 nå..og det går helt greit i HL2 med alt på high, men det lugger litt av og til liksom. Jeg hadde i alle fall skikkelige ytelsesproblemer i HL2 før jeg oppgraderte fra Omega 4.10 BETA til Omega 4.12 BETA... Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 går det fint med SP1? orker ikke innstalere SP2 Notes: ATI recommends Windows XP Service Pack 2 or higher to be installed. er vel opp til deg.. men anbefaler deg det uansett... SP2 er nok trygg å legge inn nå-- Hvordan legger man inn SP 2 ? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Med Windos-update. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva er vanlig FPS med et radeon 9800 Pro kort? Fra benchmark tester i HL2 HAR AMD 64 3500+ 1 gig pc3200 ram Lenke til kommentar
TDK Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er det ikke rart at Ati ikke sier noe om at du burde avinstalere de gamle driverene før du instalerer nye? Leste den guiden om hva du burde gjøre før du instalerer driveren og der står det bare det vanlige om å lukke andre programmer etc. Jeg syntes det er veldig rart. Mange som har opplevd problemer når de ikke gjør det, men jeg tror ati står på sitt og mener det fungerer fint og "oppgradere" noe det som oftes gjør også, men tipset er liksom at ... det kan være deg..den ene gangen...som...det skjærer seg skikkelig for..bare fordi du ikke avinstallerte først... så jeg gjør det alltid... Jeg var en av ''de''. Jeg skulle innstalere nye ati drivere. Jeg la de over de gamle for og se om det funka. Restarta pc'en og bang! Blåskjerm i oppstarten. Sendte pc'en til rep, fikk den tilbake tre måneder senere med nytt hovedkort og ny hardisk. Hadde vel maks uflaks. Avinnstalerer ALLTID driverene uansett nå..... At hovedkortet og skjermkortet ryker fordi du legger inn nye drivere oppå de gamle tror jeg ikke noe på. da må noe annet ha skjedd. Dvs det tror jeg ikke på før det skjer med meg.. tror du har opplevd det du sier, men har liten tro at det bare er fordi du la inn driverne... men nok om det =) Nei, jeg skjønner akkurat hva du mener, men jeg hadde byttet drivere maaaange ganger før på den pc'en... Litt tilfeldig at akkurat den gangen jeg skifter driver uten å avinnstalere uberkrasjer hele pc'en... Men det kan seff ha vært tilfeldigheter.... Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Med Windos-update. Det gjorde jeg du.. Og det førte til at jeg måtte formatere.. Kom ikke inn på min datamaskin, samtidig var den utrolig svett og grusom ! Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Med Windos-update. Det gjorde jeg du.. Og det førte til at jeg måtte formatere.. Kom ikke inn på min datamaskin, samtidig var den utrolig svett og grusom ! Du mener at SP2 fucka hele maskinen din?? Tror du det bare var SP2 sin feil? Har du prøvd å legge den inn på nytt, etter formatering? Synes jo du skulle prøve en gang til for å sjekke om det var noe feil på maskinen din første gangen. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Med Windos-update. Det gjorde jeg du.. Og det førte til at jeg måtte formatere.. Kom ikke inn på min datamaskin, samtidig var den utrolig svett og grusom ! Du mener at SP2 fucka hele maskinen din?? Tror du det bare var SP2 sin feil? Har du prøvd å legge den inn på nytt, etter formatering? Synes jo du skulle prøve en gang til for å sjekke om det var noe feil på maskinen din første gangen. jeg slo av hele windows update, etter sviket microsoft gjorde mot pcn min.. Norton AV og Norton IS er installert da seff.. Må jo ha beskyttelse.. Btw : hva gjør egentlig win update? Merker ingen forksjell jeg i den tiden jeg har brukt det .. Bare plagsomme meldinger om at de har en update å laste ned hver bidige dag.. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Btw : hva gjør egentlig win update? Merker ingen forksjell jeg i den tiden jeg har brukt det .. Bare plagsomme meldinger om at de har en update å laste ned hver bidige dag.. Den fortjener nesten ingen kommentar. Windows Update gir deg faktisk en av de beste beskyttelsene du kan få, og du får de siste sikkerhetsoppdateringene til en hver tid fra Microsoft. Anbefales på det sterkeste. Microsoft sender i grunnen bare ut nye sikkerhetsoppdatering en gang i måneden. Så at du føler at du får meldinger derfra hver dag er nok bare en tilfeldighet. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 noen med x800 kort som gidder å teste ytelse i 3dmark03 ? 4.11 vs 4.12 tenker jeg på.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har mye bedre ytelse med 4.12b enn med 4.12 Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 noen med x800 kort som gidder å teste ytelse i 3dmark03 ? 4.11 vs 4.12 tenker jeg på.. Kan teste det når jeg kommer hjem. Kjører et ekte X800XT kort hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå