Gå til innhold

Ati Catalyst 4.12 UTE

Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det jeg mente med beta drivere, er at jeg ikke liker å legge dem inn, driverne til omega er de som er basert på 4.12 beta men de har jeg ikke lyst til å legge inn, så derfor hadde jeg håpet at omega hadde kommet med drivere basert på 4.12 som kom nå igår eller når det var, beklager at jeg skrev litt misveiledene.

Lenke til kommentar
Er det ikke rart at Ati ikke sier noe om at du burde avinstalere de gamle driverene før du instalerer nye? Leste den guiden om hva du burde gjøre før du instalerer driveren og der står det bare det vanlige om å lukke andre programmer etc.

Jeg syntes det er veldig rart. Mange som har opplevd problemer når de ikke gjør det, men jeg tror ati står på sitt og mener det fungerer fint og "oppgradere" noe det som oftes gjør også, men tipset er liksom at ... det kan være deg..den ene gangen...som...det skjærer seg skikkelig for..bare fordi du ikke avinstallerte først... så jeg gjør det alltid...

Lenke til kommentar
Er det ikke rart at Ati ikke sier noe om at du burde avinstalere de gamle driverene før du instalerer nye? Leste den guiden om hva du burde gjøre før du instalerer driveren og der står det bare det vanlige om å lukke andre programmer etc.

Jeg syntes det er veldig rart. Mange som har opplevd problemer når de ikke gjør det, men jeg tror ati står på sitt og mener det fungerer fint og "oppgradere" noe det som oftes gjør også, men tipset er liksom at ... det kan være deg..den ene gangen...som...det skjærer seg skikkelig for..bare fordi du ikke avinstallerte først... så jeg gjør det alltid...

Jeg var en av ''de''.

Jeg skulle innstalere nye ati drivere. Jeg la de over de gamle for og se om det funka.

Restarta pc'en og bang! Blåskjerm i oppstarten. Sendte pc'en til rep, fikk den tilbake tre måneder senere med nytt hovedkort og ny hardisk.

Hadde vel maks uflaks. Avinnstalerer ALLTID driverene uansett nå.....

Lenke til kommentar

Jeg var en av ''de''.

Jeg skulle innstalere nye ati drivere. Jeg la de over de gamle for og se om det funka.

Restarta pc'en og bang! Blåskjerm i oppstarten. Sendte pc'en til rep, fikk den tilbake tre måneder senere med nytt hovedkort og ny hardisk.

Hadde vel maks uflaks. Avinnstalerer ALLTID driverene uansett nå.....

At hovedkortet og skjermkortet ryker fordi du legger inn nye drivere oppå de gamle tror jeg ikke noe på. da må noe annet ha skjedd. Dvs det tror jeg ikke på før det skjer med meg.. tror du har opplevd det du sier, men har liten tro at det bare er fordi du la inn driverne... men nok om det =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...