c[`]laburk Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg og en kammerat har laga mange små kjøleribber av ei stor ribbe(ikke juleribbe nei) her om dagen! Så er vi litt usikre om hva vi skal feste det med! Funker det med vanlig CPU goop, eller må vi han noe termisk lim dilldall? Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan kjølde core bedre enn orginalt for en billig penge? Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Termisk lim er din venn i dette tilfellet feks. dette Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 laburk' date='13/12/2004 : 21:09'] Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan kjølde core bedre enn orginalt for en billig penge? Har du en boxed kjøler til en p4 så funker det ypperlig! Bare litt mod så går det Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 MEn kan jeg bruke vanlig kjølepasta? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 laburk' date='28/12/2004 : 21:39'] MEn kan jeg bruke vanlig kjølepasta? Hvis du ikke bruker termisk lim så detter blokkene av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå