Cord Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Er dette mulig? Sitter på en Panasonic Surround forsterker uten optisk inngang, og skulle gjerne hatt hengt på Xboxen der. Noen som vet om dette er mulig på no vis??? Lenke til kommentar
solz Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 dersom du har coxial inngang istede kan du jo kjøpe en converter fra optical til coxial. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Øm... Nei! Ikke det heller... Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Da blir det vansklig. For da har du ikkje Dolby digital engang på reciveren din (altså soround.) Kan jo kjøre dolby souround, med mono bak, men det blir neppe serlig bra. Det tror jeg du tar ut av to kanaler fra kilden, men det er jeg ikkje sikker på da jeg aldrig har prøvd det. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 skal det ikke bli "tulle surround" bare med og plugge i alle ledningene(rød, hvit) i receiveren da? Funker for meg.... Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Da tror jeg du mest sansynlig har Dolby Pro Logic Surround på forsterkeren... da kobler du bare den røde og den hvite ledningen til en audio-inngang på forsterkeren, og stiller fosterkeren på Dolby Pro Logic, så får du i alle fall en bedre opplelvelse enn vanlig stereo! Som nevnt bare mono i bakkanalene, men du vil ikke ha noe problem med å hører hvor tingene/personene/monstrene kommer fra. solz: finnes det en slik converter, og hvilken prisklasse snakker vi da? Lenke til kommentar
Cord Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Ok! DA får jeg fikke en løsning med "tulle surround".. Takker og bukker Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hehe jo Dolby pro logic er "tulle soround" Men du vil nok få en bedre opplevelse enn i stereo ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå